Regner desuten med at vi er i denne åndeverdenen en stund, mens det siste livet blir evaluert, før vi så blir reinkarnert.
Hmm. Det var mange spørsmål. Håper noen har noen svar.

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Synd du ikke kunne fått med deg videokamera !CottonEyeJoe. skrev:Hvor lenge er sjelen i denne åndeverdenen mellom livene? Kommer vi til samme åndeverden alle sammen. Og hvordan er disse åndeverdenen(e) egentlig. Drømte en gang om noe jeg trodde var en tidssreise. Men som jeg senere har lurt på om kunne være en drøm om en slik åndeverden. Det var utrolig fint der, og det var faktisk en skikkelig nedtur og våkne til "dagliglivet" igjen. Lengtet så veldig tilbake, og gjør det fortsatt. Det var utrolig grønt og fint der. Masse fargerike blomster. Mørkeblå himmel. Ingen krig, sjukdom, eller død. Menneskene i denne "sferen." bodde i mastformede "skyskrapere." Som var plasert utover det grønne landskapet, uten på noen som helst måte og ødelegge det. (Nå kan det tenkes at det var en helt ordinær drøm også da. Men den var så livaktig.)
Regner desuten med at vi er i denne åndeverdenen en stund, mens det siste livet blir evaluert, før vi så blir reinkarnert.
Hmm. Det var mange spørsmål. Håper noen har noen svar.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hvem var det du var hos?Susanne Villemo skrev:Jeg har nettopp vært hos en som fortalte om mine tidligere liv, og ut fra det han sa er det forskjellig fra gang til gang hvor mange år det går mellom hvert liv. Han fortalte at jeg i en periode ikke ville komme tilbake, og at det da gikk lang, lang tid mellom livene, mens i to tilfeller gikk det bare 2-3 årMen jeg skulle gjerne vite mer om hvor vi kommer fra, når vi "inntar" kroppene og slike ting....
Hide post links |
Hide post links |
>Wiz skrev:Rart at et medium kan fastslå 2-3 år i åndeverden når åndene ikke klarer det samme![]()
![]()
Det er jo som alle vet ikke tid i åndeverden
Hide post links |
Joda, mennesker kan nok forstå det, men greier ikke å sette ord på det !Leah skrev:>Wiz skrev:Rart at et medium kan fastslå 2-3 år i åndeverden når åndene ikke klarer det samme![]()
![]()
Det er jo som alle vet ikke tid i åndeverden
Det hadde vel bare gått to tre år på jorden da vettu![]()
Men dette med begrepet tid er det ikke vits å diskutere, tror ikke det er en fjert her inne som skjønner det likevel... :twisted: Tror egentlig ikke det er mulig å forstå det for noen i menneskekropp
Hide post links |
Jeg tror du spør om ting som ingen her egentlig kan vite. Det blir hva hver enkelt tror eller har hørt/lært av andre. Jeg leste en gang at Graham Bishop sa at åndeverden ser forskjellig ut for alle. Den er ikke begrenset av tid og rom slik vi kjenner det her, og enhver kan skape sin egen lille verden i åndeverdenen. Tja, kanskje det stemmer kanskje ikke. Graham Bishop har jo også sagt at det ikke finnes reinkarnasjon, og det er det jo mange som er uenige i.Hvor lenge er sjelen i denne åndeverdenen mellom livene? Kommer vi til samme åndeverden alle sammen. Og hvordan er disse åndeverdenen(e) egentlig.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |