Jeg vet ikke, jeg. Det eneste jeg fant på nettet om guløyde vesen var ulvespirits og de hadde gjerne en grå fell...han var blå. Altså naturånder kan vel vise seg som mye rart sikkert, men fant kun dyreånder med gule øyne. Det var en menneskeskikkelse. Kanskje en "alien"??Ruth skrev: Mener du da at naturånder kun viser seg i ulveskikkelse? Jeg bare tenker at hvorfor skulle det ikke være en naturånd når det finnes bla marmor stein i naturen liksom. Og er du sikker på at du har tolket opplevelsen med å møte øynene hans riktig, jeg mener.. av og til er en opplevelse så intens at en føler frykt liksom.. Jeg sier på ingen måte at det stemmer det jeg skriver, jeg bare lufter tankene jeg
Jeg var ikke redd før jeg så øynene. Han var ikke truende så jeg trodde kanskej jeg endelig skulle få se en av de som bistår meg i min oppstigning...Han var faktisk veldig flott, noe jeg også sa til ham før han forsvant for meg (jeg skvatt ut av modus). Bare noe alarmerende ved det blikket...vet ikke hva det er.... Kan selvfølgelig være en god ånd, det er ikke det, men en forbinder liksom demoner med gule eller røde øyne...