Javel, uten å vite noe sikkert, ville jeg antatt at det hovedsakelig var folk som i utgangspunktet var interessert i det paranormale som tok kontakt her.ToneG skrev:BA- Jeg tror ikke det er slik at folk leter etter noe paranormalt hjemme å søker seg til denne siden for å diskutere det.. Oftest tror jeg det er slik at man opplever unaturlige ting å søker seg f.eks hit til paranormal for å finne ut hva det kan være..
Og når interessen er der, er det fort gjort å først tenke paranormalt når det skjer noe rart.
Saken er at du vet ikke om det du har opplevd er paranormalt. Jeg har opplevd merkelige ting, og du ville nok tenkt at noe av dette var paranormalt, mens jeg heller søkte å finne naturlige forklaringer.Det er greit du er skeptisk, det ville jeg også vært om jeg ikke opplevde slikt selv. Kan jo hende du er så heldig å få oppleve slikt engang selv.. Da er det jo greit at du allerede har bred erfaring i å benekte at det finnes..
Nei, hvis du tror de er overalt, skjønner jeg at du tror du kan støte på dem overalt også.Da skjønner du jo sikkert hva noen av oss har skrevet her inne iallefall..
Slik jeg ser det da, så er det hvileløse sjeler overalt.. Å da er det kanskje ikke så rart at en å annen støter borti de i hjemmet sitt..
Hvordan vet du at du har opplevd noe paranormalt? Kan det ikke hende det er en fullstendig naturlig forklaring på det du har opplevd? Som sagt ovenfor, jeg har opplevd merkelige ting, og tror allikevel ikke på overnaturlighet.Nienna.Melwasul skrev:Og jeg ville selvfølgelig vært like skeptisk, men jeg har opplevd det et par ganger, så jeg veit at det ikke alltid er noe som kan forklares.. Jeg har jo fortalt det jeg opplevde et annet sted her på forumet, og jeg og venninna mi kan enda ikke forklare hvorfor det skjedde... Men jeg veit jo selvfølgelig ikke om du har opplevd noe... Hmmm....
At det skjer ting som ikke kan forklares er jeg helt enig i, og som jeg skrev lenger oppe, aksepterer jeg at det er ting jeg ikke kan forklare. Da prøver jeg ikke å forklare det med hokuspokus.
Unnskyld. Jeg ser at dette virker veldig provoserende og latterliggjørende, og det er ikke meningen, men akkurat nå finner jeg ikke hvordan jeg skal forklare det jeg mener.