Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hus i lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jun 2005 18:52
- 19
hus i lier
langs E18, litt nærmere Drammen enn Liertoppen, ligger et gult, relativt nytt hus ganske nære veien. Det ligger på høyre side når du kjører oppover fra Drammen noen hundre meter før den første tunnellen.
Har hørt at det er hjemsøkt. Noen som vet mer om dette huset?
Har hørt at det er hjemsøkt. Noen som vet mer om dette huset?
Antall ord: 56
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Nei ikke annet enn at det er hjemsøkt. Tror jeg var rundt 8 første gang jeg hørte om det av foreldrene mine. Blir 16-17 år siden det nå.
Men sannsynligvis så bor det noen der og hvis det ikke gjør det så kan man ikke kjøre ditt fra E18. Må ta gamle lierbakkene da?
Men sannsynligvis så bor det noen der og hvis det ikke gjør det så kan man ikke kjøre ditt fra E18. Må ta gamle lierbakkene da?
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 22:10
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Ser ikke noe galt med det huset jeg hvertfall.. Man må kjøre de gamle lierbakkene oppover dit, også kjøre ned litt tidlig på veien, for veien til huset er ganske langt ned i bakkene hmm..
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
-
- Nybegynner
- 19
Jeg tror det har lite og si at man er der.. Etter hva jeg har hørt har ingen tørt og bo der mer enn et år, de vet vist ikke hvorfor de bare liker seg ikke der..
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- 19
Tror neppe og kun dra opp dit har noe og si.. Og bo der kan nok prøves.. Jeg har sett lys der et par ganger, men er aldri gardiner i vinduene heller..
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Enda bedre grunn til å stikke opp dit og bo der.. Men tro meg. Jeg stikker vel første natta uanz..
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Liten mulighet for og bo der da, hvis noen bor der allerede.. Hadde ikke hatt noe problem med og bo der, men trenger meg ikke akkurat på andre og sier jeg skal ligge over fordi ingen har bodd der lengre enn et år..
Hvis spøkelsene/åndene der oppe virkelig har lyst til og være i fred så syntes jeg de skal det..
Hvis spøkelsene/åndene der oppe virkelig har lyst til og være i fred så syntes jeg de skal det..
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kanskje bare sende dem til den andre siden.. Kontakte dem og spørre hva problemet er...
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jun 2005 02:12
- 19
- Lokalisering: drammen
ja jeg vet hva som har skjed der,jeg skriver om det i en bok jeg skriver nå faktisk:)må få alle fakta først men det jeg vet er at det bodde en familie der,mor,far,og to barn.faren var alkoholikker å hadde store psykiske problemer.
han gikk inn å ut på lier,han var voldelig mot kona å barna og etter en siste krangel ringte kona politiet,han ble kjørt på lier i gjen men han slapp ut før forventet å når han kom hjem ville kona skilles,da klikka det for han,han kvalte kona,drepte også barna men jeg vet ikke hvordan,så skøyt kan seg selv.det tok et par dager før ting ble merka men når politiet kom så fant di et brev som det stod at hvist ikke han kunne få dem skulle ingen andre eller..det er det jeg vet hitill.grunden til at ingen vill bo der nå er fordi folk hører barne skrik,noe som høres ut som en stol faller,så blir alt stille en stund så hører di et skudd.pluss at folk ser skygger å ting beveger seg.håper dette hjalp litt:)jeg skal finne ut mer om dette men det tar litt tid men når jeg har dt så kommer det opp her:) kos
han gikk inn å ut på lier,han var voldelig mot kona å barna og etter en siste krangel ringte kona politiet,han ble kjørt på lier i gjen men han slapp ut før forventet å når han kom hjem ville kona skilles,da klikka det for han,han kvalte kona,drepte også barna men jeg vet ikke hvordan,så skøyt kan seg selv.det tok et par dager før ting ble merka men når politiet kom så fant di et brev som det stod at hvist ikke han kunne få dem skulle ingen andre eller..det er det jeg vet hitill.grunden til at ingen vill bo der nå er fordi folk hører barne skrik,noe som høres ut som en stol faller,så blir alt stille en stund så hører di et skudd.pluss at folk ser skygger å ting beveger seg.håper dette hjalp litt:)jeg skal finne ut mer om dette men det tar litt tid men når jeg har dt så kommer det opp her:) kos
Antall ord: 226
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Det var litt bra og få vite hva som hadde skjedd der oppe.. Jeg hadde noktrolig heller ikke orka og bodd der opp hvis man hørte dette, sikkert litt ekkelt og f.eks våkne til det..
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hehehe.. Jeg kan en annen historie, men det gjelder Austad gård. Den er ganske lik det du forteller om det huset i Lier..
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Jeg vil gjerne høre historien,nysgjerrig som jeg er..
Antall ord: 10
Hide post links |
nefertiti skrev:ja jeg vet hva som har skjed der,jeg skriver om det i en bok jeg skriver nå faktisk:)må få alle fakta først men det jeg vet er at det bodde en familie der,mor,far,og to barn.faren var alkoholikker å hadde store psykiske problemer.
Hei Nefertiti, trivelig å treffe på egyptiske dronninger her inne.
Men blir ikke dette litt vel mye personopplysning og oppgitt adresse egentlig?? Vet ikke, det hadde kanskje passet bedre på pm?
Eller er det veeeeldig veeeeldig lenge siden, i tidenes morgen?? :twisted:
Antall ord: 269
Hide post links |