Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bilde av gjenferd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jun 2005 22:36
- 19
Bilde av gjenferd
Kjæresten min har ei vennine som har ei vennine i oslo.. Hun satt hjem en kveld å chattet med typen sin! Typen spurte om hun kunne sende han et bilde av seg selv.. Hun satt atme datan og tok et bilde av seg selv med mobilen. Typen spurte henne om hvem som var sammen med henne i huset. Hun forklarte han at hun var hjemme alene.. HUn så på bilde hun tok å det viste en person til. Bak der hun satt sto det et stort speil så hun hadde tatt bilde av seg selv å fått med seg speilet med det samme. Når hun så på bilde så hun en person i speilet,altså den personen måtte ha stått foran henne egentli.. Dette er sant,jeg har bildet som hun tok.. Hvis noen er intrisert så skal dere få se! Jeg er litt intrisert i hva kan dette være å har dere hørt om lignende episoder? Hvor kan jeg finne det?
Antall ord: 165
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ghettoen
Du finner historien litt lenger ned på siden under "gjenferd i speilbilde",der finner du bilde og historien.
Antall ord: 18
Hide post links |
Sikker på det?Aerius skrev:Som egentlig burde stå under kategorien - fusk og fanteri
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Skal være sann denne,så bildet på mob'en til en nær venninne av henne
Antall ord: 17
Hide post links |
Når man poster samme sak så mange ganger så må det være en grunn til det. Alt er mulig, men jeg tipper det er fake, med forbehold. Jeg stoler ikke på noe jeg ikke har opplevd sjøl. Jeg og mine venner har ca 80 år erfaring tilsammen med dette. Ingen har sett noe sånt før.
Antall ord: 60
Hide post links |
Man trenger ikke tro på noen ting bare man holder muligheten åpen...Statistisk sett så er det BS. Dessverre.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ikke lett å tro ting man ikke opplever selv,men det betyr ikke at det er BS for det.Har problem med å svelge alle historiene jeg og,men holder mulighetene åpne for at det faktisk kan være sannhet i det.Det oppleves i hverfall slik for de som skriver det da.Meeen jeg vil understreke at jeg ikke ror på alt altså,sunt med en viss skepsis tror jeg.Øhh,ble kanskje litt rotete det der
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Vel.. Kvaliteten på bilde er litt bedre enn på en mobil.. så det er tatt med et kamera..
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Hehhee.. har jeg og, men jeg synes kvaliteten er for god, og det ser ut som hu bruker begge armene til å ta bilde med, og da er det et kamera.. :twisted: Er litt opphengt i detaljer.. sorry (A)
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 22:10
- 19
- Lokalisering: Drammen
Nå har jeg hørt tusen forskjellige forklaringer av denne historien og alle har samme bildet.. Jeg syntes da hvertfall de personene med historien som kjenner henne burde komme til enighet og faktisk bli enig om hun ble lagt inn på mentalsykehus eller ikke..
Dessuten så står gutten bak henne.. Ikke foran..
Dessuten så står gutten bak henne.. Ikke foran..
Antall ord: 53
Hide post links |