flire men husk flere av oss blir jo liggende i teltTom_33 skrev:Neida...som haren sa "hus under hver busk". *s*anniren skrev:så om de mulige 3 til blir med så er vi oppe i 22 stk faktisk.. stabler i høyden snart nå da.. hehe..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Treff på skillingmark 10-12 juni
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
HVAAAA? vil du ikke stable i høyden med meg?Tom_33 skrev:Neida...som haren sa "hus under hver busk". *s*anniren skrev:så om de mulige 3 til blir med så er vi oppe i 22 stk faktisk.. stabler i høyden snart nå da.. hehe..
*ler* Greit det, skal finne meg en busk å sove under jeg..
Antall ord: 59
Hide post links |
Kan vel stable under buskene også vel??anniren skrev:HVAAAA? vil du ikke stable i høyden med meg?Tom_33 skrev:Neida...som haren sa "hus under hver busk". *s*anniren skrev:så om de mulige 3 til blir med så er vi oppe i 22 stk faktisk.. stabler i høyden snart nå da.. hehe..
*ler* Greit det, skal finne meg en busk å sove under jeg..
Antall ord: 68
Hide post links |
hehehe.. blir så mye gress og blader osv av det.. nei jeg får overlate stabling til noen andre da SHØ..
stabler neste helg jeg da..
stabler neste helg jeg da..
Antall ord: 26
Hide post links |
Jeg er ikke no pyse.. OLAV sant jeg ekke no pyyyyse.. Reiser ned og besøker folk jeg aldri har møtt før osv.. hæææ? Jeg ekke no pyse assa..
*sier i en bestemt tone*
*sier i en bestemt tone*
Antall ord: 36
Hide post links |
neida anniren, du er tøff du.. den universelle duracell bunnyen som går på 30cl coca cola i døgnet =)
Plass skal vi fikse veit dere men som sagt 10 ganger tidligere ta med liggeunderlag og sovepose
Plass skal vi fikse veit dere men som sagt 10 ganger tidligere ta med liggeunderlag og sovepose
Antall ord: 38
Hide post links |
Liggeunderlag?? Skal vi ikke til skogs da!!?? Nei...litt halm og noe granbar får duge. Så kan vi dra på trommereise og gnage regnbueørret!!
Gleder meg noe vanvittig...har ikke sett folk siden forrige Oslo-treff jeg!
Antall ord: 39
Hide post links |
Olav Moldestad PPV skrev:neida anniren, du er tøff du.. den universelle duracell bunnyen som går på 30cl coca cola i døgnet =)
Antall ord: 25
Hide post links |
ja du skal sikkert få deg en seng, jeg kan reservere en til deg om du vil.Tom_33 skrev:Liggeunderlag?? Skal vi ikke til skogs da!!?? Nei...litt halm og noe granbar får duge. Så kan vi dra på trommereise og gnage regnbueørret!!
anniren, ikke bli flau da du er jo så livlig?
Antall ord: 69
Hide post links |
livlig var jo ett fint ord.. hehe.. Vet jeg kan blir litt *kremt* aktiv av sukker innabords. men bare vent, jeg har bytta ut cola me øl nå.. tiden vil vise hvordan den reaksjoen blir.. hihi..
Blir gøy å treffe deg igjen olav..
Blir gøy å treffe deg igjen olav..
Antall ord: 43
Hide post links |
hehe.. ekkel du er med megOlav Moldestad PPV skrev:jada skal kjøpe 1,5 liter cola til deg jeg
Gjør det du, så blir det litt liv i kåken.. og jeg sovner i hvertfall ikke.. hehe..
Antall ord: 40
Hide post links |
hehe, okei da, men fordel den på 3 dager.anniren skrev:hehe.. ekkel du er med megOlav Moldestad PPV skrev:jada skal kjøpe 1,5 liter cola til deg jeg
Gjør det du, så blir det litt liv i kåken.. og jeg sovner i hvertfall ikke.. hehe..
Antall ord: 51
Hide post links |
hmm.. okay da.. Det er en deal.. 1,5 l cola fra deg og en 0,5 liter øl fra Tom.. hehe..Olav Moldestad PPV skrev:hehe, okei da, men fordel den på 3 dager.anniren skrev:hehe.. ekkel du er med megOlav Moldestad PPV skrev:jada skal kjøpe 1,5 liter cola til deg jeg
I should feel so lucky lucky lucky lucky.. *nynner*
Antall ord: 86
Hide post links |