Hei!
Har aldri selv hatt evnen til å være spesielt klarsynt med tanke på det hinsidige, men har likevel tro på at ånder og energier fra fortiden er blant oss. Bor i en 200 år gammel historisk 3 etasjers bygård, bygd på en kjeller fra 1700 tallet, med et uteområde som var kirkegård i gamledager, som eneste faste beboer. Har lagt mye krefter i å bevare det historiske. For noen uker siden hadde jeg besøk av ei venninne som har bedre innsikt i åndeverden enn meg selv og ikke overraskende fikk hun kontakt med flere ånder. To av disse åndene er slekt som er knyttet til meg via nedarvede gjenstander. Dette fikk jeg bevist gjennom at åndene besvarte spørsmål som kun slekten kunne kjent til. Disse åndene/energiene får lov til å være her og passer litt på meg. Jeg har hatt en lang periode med alvorlig sykdom og venninna mi formanet derfor at når de skal få være her, så får de ikke ta for mye energi fra meg, da jeg allerede har underskudd på energi grunnet helsen. Jeg er glad slekten følger med på meg og har lovet å ta godt vare på gjenstandene disse er knyttet til.
Det er snakk om min oldefar og min fars grand onkel.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Besøk av slekta fra andre siden
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !