Andre paranormale sakerPsycho-detector??

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Okt 2013 06:22
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 543 ganger
Blitt takket: 573 ganger

Psycho-detector??

Innlegg av g.r.y »

I denne YouTube videoen skal en forsøke å single ut psykopaten blant 10 personer. De står på rekke og rad, hvorav de besvarer spørsmål både fra produsenten og hverandre, og seerne, så vel som et panel på tre personer skal altså se om de klarer å avsløre hvem av de respektive kandidatene som har diagnosen psykopati (her til lands er vel ikke psykopati en egen diagnose i så måte, her sier man vel heller påvist eller noe, men non the less, altså).
- Og nærmest umiddelbart, bare VET jeg hvem det er. Samtidig gir det jo ingen mening intelektuelt sett, for jeg har jo nada konkret å backe det opp med! Men jo mer jeg forsøker å 'beordre' meg selv til å nøytralisere meg, og se etter bevis i svar og kroppsspråk, desto mer opphengt blir jeg i den respektive kandidaten. Hva bevis angår, skulle min kandidat vært blant de nederste på listen i hht sannsynlighet, men like forbannet altså..
Når så avsløringen kommer og det viser seg at jeg har rett, blir jeg fullstendig satt ut, for hvordan i granskauen kunne jeg vite det var denne uten en dritt konkret som forklarer hvorfor?? Både panelet og de øvrige kandidatene var sjokkert, da vedkommende overhodet ikke var i deres tanker en gang..

Den høyeste oddsen for å finne andre som også klarer å utpeke psykopaten igjennom en skjerm, må jo være her, så..
Klarer også DU å single ut psykopaten??

https://youtu.be/y2xcVBPLnk8]
Antall ord: 254
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links