Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler ⇒ Bruke pendel på seg selv?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Bruke pendel på seg selv?
Kan man bruke pendel til å få svar på ting man lurer på angående seg selv og sin relasjon til andre? Eller vil man da få gale svar?
Antall ord: 28
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Bruke pendel på seg selv?
Å bruke pendel kan kreve en del trening. Det anbefales gjerne å stille spørsmål på ting en vet svaret på for å teste ut litt først. Anbefales på det varmeste.
For eksempel: Er denne duken grønn? Får du ja og duken er grønn har du fått helklaff.
I utgangspunktet skal man kunne spørre pendelen om alt mellom himmel og jord.
Men jeg ville vært litt forsiktig med å stole på alle svarene... Bruke vett og fornuft i tillegg tror jeg kan være lurt.
Har du en pendel?
Antall ord: 129
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
Jeg har til nå brukt en pendel jeg har fått, og noe har vist seg å stemme, men i henhold til min egen situasjon så tør jeg ikke helt stole på pendelsvarene. Har spurt om ting jeg vet svaret på, og drevet å øvd siden mai mnd.Terra skrev: ↑30 Okt 2020 18:41Å bruke pendel kan kreve en del trening. Det anbefales gjerne å stille spørsmål på ting en vet svaret på for å teste ut litt først. Anbefales på det varmeste.
For eksempel: Er denne duken grønn? Får du ja og duken er grønn har du fått helklaff.
I utgangspunktet skal man kunne spørre pendelen om alt mellom himmel og jord.
Men jeg ville vært litt forsiktig med å stole på alle svarene... Bruke vett og fornuft i tillegg tror jeg kan være lurt.
Har du en pendel?
Antall ord: 183
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Tror du har en fornuftig tilnærming til pendelen jeg. Virker sånn når jeg leser det du skriver. Også føle på magefølelsen din i tillegg til fornuft så pleier det å føles riktig. Eller hur?
Antall ord: 39
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
Ja, jeg kunne godt tenke meg at noen som virkelig kan pendel kunne ha svart på spørsmålene mine, men er så mange som bare kaster seg over det uten å ha for mye trening.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Ja, det gjør du klokt med å være forsiktig med ja ;-)
Du kan få mange svar der ute som ikke er like bra for deg... (Selv om det er i beste mening selvsagt).
Antall ord: 123
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
Har du noe erfaring med pendel?Terra skrev: ↑30 Okt 2020 18:58Ja, det gjør du klokt med å være forsiktig med ja ;-)
Du kan få mange svar der ute som ikke er like bra for deg... (Selv om det er i beste mening selvsagt).
Antall ord: 136
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Jeg hadde stor suksess med min "Terrapendel" i ametyst for mange herrens år siden. Jeg spådde riktig med kjønn på baby osv. på et forum som het Gaia. Mye stemte, det må jeg si.
Så var jeg så dum og fikk satt på en liten ametyst-steinkule i enden og da endte det eventyret... og siden har jeg ikke drevet med pendel, dessverre. For etter at kulen kom på pendelen min så greide jeg ikke å bruke den som før :-(
Her ser du pendelen min. (Hvis du trykker på bildet blir det forstørret).
Jeg er veldig glad i den og tenker på å få fjernet den kulen i enden på den som gjør at den ikke ligger godt i hånden min lenger
Så var jeg så dum og fikk satt på en liten ametyst-steinkule i enden og da endte det eventyret... og siden har jeg ikke drevet med pendel, dessverre. For etter at kulen kom på pendelen min så greide jeg ikke å bruke den som før :-(
Jeg er veldig glad i den og tenker på å få fjernet den kulen i enden på den som gjør at den ikke ligger godt i hånden min lenger
Antall ord: 126
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
Jeg kunne godt latt deg bruke den på meg om du har masse erfaring med pendelTerra skrev: ↑30 Okt 2020 19:10 Jeg hadde stor suksess med min "Terrapendel" i ametyst for mange herrens år siden. Jeg spådde riktig med kjønn på baby osv. på et forum som het Gaia. Mye stemte, det må jeg si.
Antall ord: 149
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Jeg tror ikke jeg skal bruke den på noen før jeg har fått fjernet den kulen i enden av tråden på den...
Antall ord: 25
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
Nei, den ser jeg! Hehe, men vet du om det er noen tråder her inne som er aktive hvor man eventuelt kunne blitt spådd?
Antall ord: 58
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Det er vel to aktive tråder her der noen trekker kort
Tråden til Lullu
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 60&t=27010
Og tråden min
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 60&t=26886
Antall ord: 106
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |