Hei. Det er mange år siden nå, men jeg husker drømmen min veldig klart.
Jeg drømte om babyen, som jeg aborterte. Noe jeg angrer på inderlig den dag i dag. Jeg ba babyen vise meg hvilket kjønn den var. Den ville ikke vise seg for meg.
Da jeg våknet, ble jeg trist og fortvilt. Selv om jeg aldri fysisk fikk hilst på barnet, så lurer jeg på om barnet ser meg i dag? Våker seg over meg eller noe?
Jeg kom i kontakt med ei, hvor hun fortalte at barnet mitt på den andre siden er 3-4 år. Det er flere år siden nå, så jeg antar at barnet er tenåring eller voksen? Det finnes ikke tid og rom der, så vidt jeg vet.
Jeg håper barnet er sammen med faren min, han er også der. Jeg har drømt om pappa flere ganger, men aldri barnet mitt. Det lurer jeg på hvorfor.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømte om babyen
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Drømte om babyen
Barn som ikke er født, går tilbake til å være en tidløs sjel, og "vokser" ikke slik vi gjør.
Men du kan kansje oppleve at den samme sjelen kommer igjen i et annet barn, senere, enten ditt, eller familiemedlem sitt.
Sjelen tar ikke egentlig bolig i barnet før fødselen, men kan besøke deg/ barnet underveis.
Din far har vært her i levende live- og den delen av sjelen hans ( det livet) vil være med deg videre,
mens barnet som ikke ble født ikke har minner fra dette livet, og dermed...
A
Men du kan kansje oppleve at den samme sjelen kommer igjen i et annet barn, senere, enten ditt, eller familiemedlem sitt.
Sjelen tar ikke egentlig bolig i barnet før fødselen, men kan besøke deg/ barnet underveis.
Din far har vært her i levende live- og den delen av sjelen hans ( det livet) vil være med deg videre,
mens barnet som ikke ble født ikke har minner fra dette livet, og dermed...
A
Antall ord: 101
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2010 19:03
- 14
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Drømte om babyen
Nå forstår jeg bedre. Har aldri tenkt over det før nå. Takk for svar:)
Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |