Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Høre gjenferd..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2013 20:20
- 11
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 7 ganger
- Kjønn:
Høre gjenferd..
Hei, alle sammen. Jeg er ny her inne. Jeg har ett spørsmål til dere.. Har dere noen gang hørt ett "gjenferd" klart og tydelig, altså fått med deg det det har sagt osv, ikke bare mumling ? Jeg opplevde nemlig dette, det var min onkel som dessverre døde av kreft som snakka til meg når jeg satt i baksetet på hans boble veteranbil. Jeg følte egentlig at han ville fortelle at han har det bra så redd var jeg ikke . På forhånd takk for svar! Mvh Joachim
Antall ord: 94
Spookykid
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2013 11:16
- 11
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
- Høre gjenferd..
Jeg har aldri hørt hverken mumling eller klar tale selv, men har følt at dem har snakket til meg
Spennende med klar tale dasyns jeg.
Spennende med klar tale dasyns jeg.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2013 20:20
- 11
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 7 ganger
- Kjønn:
- Høre gjenferd..
Ja,, det er det. Var liksom så og si som å høre ham mens han levde. om det da ikke var noe jeg forestilte meg.men var for sterkt til at jeg kunne ha gjort det og da ,syns jeg..
Antall ord: 40
Spookykid
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Høre gjenferd..
Ja, det har jeg også opplevd. En tidligere kollega av meg som døde og jeg visste ikke at hun hadde dødd. Plutselig står hun i døråpningen og sier navnet mitt høyt og tydelig. For meg var det som en siste hilsen fra en god kollega jeg var veldig glad i når hun levde og vi var arbeidskolleger
(Men jeg vil ikke kalle henne gjenferd, for hun hadde tydelig funnet fred og kommet "til den andre siden," til åndenes rike eller hva man velger å kalle livet mellom livene. Hun ville bare ta farvel med meg følte jeg).
(Men jeg vil ikke kalle henne gjenferd, for hun hadde tydelig funnet fred og kommet "til den andre siden," til åndenes rike eller hva man velger å kalle livet mellom livene. Hun ville bare ta farvel med meg følte jeg).
Antall ord: 104
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |