Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Daneil skrev:Hehehe, ja du sier noe der...
Hvis du ser der ansiktet blir "brutt" av noe på høyre side, ser du nøye - vil du kunne se et barn, etter hva jeg mener da...
Beklager, ser bare denne skjeggete turban-mannen jeg, altså. Men til gjengjeld så ser jeg han klart og tydelig
Hehe ok, da kan jeg vel kanskje kalle han "Turban Ola"
Hehe, that just might work
Han ser jo snill ut da, med hvit turban og det hvite skjegget
Antall ord: 88
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Malin skrev:tufft! artiii!! dette tror jeg på ja! spennende! aldri sett noen bilder før som jeg har trodd på. si fra hvis du får noe kontakt og finner ut hva/hvem det er da?!
=)
Gjør det jeg kan for å finne ut hva/hvem det er Skal si i fra når jeg vet noe mer Fint at du tror på bildene mine, det gjør nemmelig jeg også
Daneil skrev:Hehehe, ja du sier noe der...
Hvis du ser der ansiktet blir "brutt" av noe på høyre side, ser du nøye - vil du kunne se et barn, etter hva jeg mener da...
Beklager, ser bare denne skjeggete turban-mannen jeg, altså. Men til gjengjeld så ser jeg han klart og tydelig
Hehe ok, da kan jeg vel kanskje kalle han "Turban Ola"
Hehe, that just might work
Han ser jo snill ut da, med hvit turban og det hvite skjegget
Hehe, ja den ser ikke noe slem ut! Da tror jeg ville gjort seg litt mer til kjenne enn den gjør nå! Nå kan det liksom bare være litt sånn fram og tilbake når det gjelder energien i rommet..Har egentlig vært litt dødt nå i det siste..Men hvem vet, kanskje det plutselig braker løs, det får i så fall tiden vise..Men jeg tror så absolutt ikke den er slem, tror kanskje den bare vil at jeg skal vite at den er her sånn nå og da. "The time will show"
Synes jeg ser en due som flyr mot venstre jeg, rett over øynene på dette "fjeset," som jeg også kan se om jeg vil.
Men i bunn og grunn kan det se ut som mye rart, det kommer vel an på hvor god fantasi man har. If we did not have cameras, we would not be fooling our m i n d?
Hehe, kanskje noen likhetstrekk, men jeg tviler i stooor grad på at det er Osama selv
Og dersom det faktisk er han som er her, så tror jeg kanskje jeg ville merket det på enn annen måte enn jeg gjør nå, og i det minste "kastet han på dør"!
Bare fint med tilbakemeldinger, men Osama da, av alle gode ting
Folk ser det de ser, sånn får det bare være. Bare bra med tilbakemeldinger
Sist redigert av Daneil på 06 Jun 2005 00:11, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 80