Asbjørn skrev: ↑06 Nov 2018 10:14
Ja, gjerne , jobb, helse ?
Gode deg, Asbjørn, jeg hadde visst klart å hoppe over deg. Det var så langt fra meningen, unnskyld. Men her kommer kortene til deg
Når det gjelder jobb, så ser det ut som du kommer til å få et valg. Den ene muligheten ser ut som å medføre en del reising - eventuelt flytting. Den andre kan virke - ved første øyekast - noe kjedelig og stedfast, men med høyt tempo og stor grad av utadrettet virksomhet. Det kommer ikke klart fram hva du velger, men muligheten vil begge medføre utfordringer i forskjellig grad, i den første kan det se ut som du kan bli bitt av en slags arbeidsnarkomani, altså at du hele tiden tenker jobb, og nærmest er på jobb - i hodet ditt iallefall, du vil også kunne oppleve en del misunnelse i den jobben, men ikke mer enn du greit klarer å takle. Det andre valget fører med seg litt større utfordringer, det kan se ut som det er en person der som kan skape en del problemer. Om du vil/kan takle det, så trenger det ikke bety noe, men det er jo greit å være litt obs på det.
Når det gjelder helse, så føles det litt som det henger sammen med jobbspørsmålet ditt? Her kommer en liten endring på helseplan også, skjønner du, som ser ut til å knyttes opp mot ben/knær/legger. Endringen er så absolutt til det bedre, så jeg tenker at kanskje har du begynt med noe form for trening (gå/jogg/annen "benaktivitet"), som har en sterk positiv effekt på helsen din. (Eller kanskje reisingen i jobb kan være så enkelt som at du begynner å gå til jobb, og får en god helsemessig effekt av det? - siden jeg føler at disse to henger sammen, altså)
I lys og kjærlighet