Så kult Hecate! Hadde IKKE forventet respons på det jeg skrev der, så nå ble jeg glad. Sååå bra når du stikker det smarte hodet ditt innom her
Jeg tok noen bilder av disse utenomjordiske jeg malte den gangen, men jeg har bare ett igjen. De er ikke så himla like na`viene, men here goes:
Nå skal jeg sette meg ned med korta Hecate, så sender jeg deg en pm om litt
FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ AVATAR
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Re: AVATAR
Antall ord: 74
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Takk, (Jedi Master ) Asbjørn. Det er så mange nye knapper og tags her at jeg blir helt tussete. Er her så sjelden at jeg glemmer hvordan jeg skal bruke dem fra gang til gang også.Asbjørn skrev:Og her er link direkte til meldingen hvor du beskriver "den" . . .Hecate skrev:Hahaha jammen fant jeg ikke tråden...og den er gammel! Kanskje Cameron har smuglest på para'n i noen år for å hente inspirasjon!
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 3%A5+demon
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 890#p58890
Interresannt !
A
Antall ord: 97
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
zind: jeg synes at den var litt lik en navi. (Eller en nightelf fra wow) Skulle ønske jeg var like flink til å male det jeg ser, som deg Utrolig rart...men hun (?) minner meg litt Shiva også?? Shiva er ihvertfall blå, om ikke annet!!
Tusen takk for legget. La igjen en beskjed på moblisvarern din!
Tusen takk for legget. La igjen en beskjed på moblisvarern din!
Antall ord: 55
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Kansje ikke uten grunn ?Hecate skrev:men hun (?) minner meg litt Shiva også?? Shiva er ihvertfall blå, om ikke annet!!
Skal ikke se vekk fra at "blått blod" er årsaken også ?
A
Antall ord: 33
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Ja, det er virkelig en fin film og at det kan finnes liknende verdener der ute et sted er vel heller ikke så helt utenkelig...FandenTa skrev:Noen flere som drømte seg litt bort i avatar filmen ?
Pandora var en flott plass, skulle gjerne levd der selv
Kanskje det finnes noe lignende der ute ?
Hvem vet
Antall ord: 57
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |