I åresvis har jeg merket at jeg er veldig mottakelig for åndelige ting, men det er først nå jeg har følt å forsøke å kontakte den andre siden. Etter å ha lest mye og trent litt, forsøkte jeg ordentlig igår.
Jeg forsøkte meditasjon og plutselig fikk jeg et trykk mot hodet og en veldig rar kribling i magen før jeg så en dame. Hun hadde blondt hår til skuldrene, var i 40-årene, lilla jakke og strakk ut hånden sin mot meg. Så redd ut, så ble det borte.
Kan det ha vært kontakt? Hadde trykket mot hodet og i magen i rundt 3-4 minutter før det var borte og jeg ble utrolig trøtt etterpå
Klarsynthet ⇒ Jeg tror jeg hadde mitt første "møte"
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Nov 2017 21:52
- 6
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Jeg tror jeg hadde mitt første "møte"
Hvis du så en person så var det vel et møte, tror du ikke?
Min erfaring er at hvis du blir tappet og sliten så er det en som ikke har gått over til den åndelige verden ennå og fortsatt henger igjen på jordeplanet. Vær litt forsiktig så du ikke fyller huset ditt med uønskede ånder...
Min erfaring er at hvis du blir tappet og sliten så er det en som ikke har gått over til den åndelige verden ennå og fortsatt henger igjen på jordeplanet. Vær litt forsiktig så du ikke fyller huset ditt med uønskede ånder...
Antall ord: 60
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |