Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ min døde onkel kom til meg i drømmen
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2017 18:05
- 7
- Blitt takket: 2 ganger
min døde onkel kom til meg i drømmen
hei.. jeg mistet min nærme onkel for 13 år siden, han døde av kreft, det kom som ett sjokk for meg at han døde siden det var så rart og tenke på at han liksom ikke skulle være her med oss lenger, så var egentlig sikker på at han sko overleve, men det gjorde han ikke. jeg så han på sykehuset når han var død og før han skulle begraves.. jeg slet veldig med og sove, fikk det ikke til,hver gang jeg lukket øynene så så jeg han død i kisten, han var hvit og veldig tynn siden han hadde hatt kreft veldig lenge og gått på cellegift . etter en stund så klarte jeg og sovne. mens jeg sov så drømte jeg at jeg stod en plass det var hvitt overalt han kom i mot meg jeg viste han var død men jeg var ikke redd, men han var frisk og kraftig og hadde farge i huden sånn han så ut før han ble syk.. han hadde dress på seg (husker faktisk hvordan dress og skjorte og slips så ut) han kom i mot meg og sa jeg har det bra nå, jeg har to sønner (men i virkligheten så hadde hadde han ikke barn) også klemte han meg også våknet jeg opp og tok meg på kinnet. hva kan dette bety? kan han ha vært innom og besøkt meg i drømmen? eller er det bare hjernen som har diktet opp pga sorgen? men jeg ble rolig og glad slappet mer av etterpå. var anderledes når min mormor døde, da hadde jeg bare mareritt og var redd. jeg håper selfølgelig at det var kontakt at han faktisk var hos meg. håper på svar
Antall ord: 307
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: min døde onkel kom til meg i drømmen
Ja, det er endel som opplever besøk av den som er død i drømme, gjerne kort tid etter dødsfallet.
Det er måten de kan kommunisere på....
Har opplevet det selv, da min far døde...
A
Det er måten de kan kommunisere på....
Har opplevet det selv, da min far døde...
A
Antall ord: 41
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Dette var helt klart besøk fra onkelen din, det er til tider lettere for de som er på den andre siden å kontakte oss når vi drømmer. Har opplevd det samme selv flere ganger
Antall ord: 36
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Kan bare si meg enig med Asbjørn og Jeditrond. Har også opplevd dette. ;-)
Antall ord: 14
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |