Artemis skrev:Hei Terra! Lurte på om du kan se litt angående helse, om det er noe jeg kan/bør gjøre sånn at jeg kan komme meg mer ut og nyte sommeren og få gjort noe av det jeg har planer om og ønsker å gjøre? Om det er noen blokkeringer i veien som jeg selv kan gjøre noe med?
(Jeg er ikke ute etter medisinske råd eller erstatning for det, bare så det er nevnt for de som evt. lurer
)
Hei Artemis!
Det første som jeg får opp til deg er vann esset for det falt ut under stokking og mine tanker går da til vannelementet i sommer og om at det å bade og være i vann kan være spesielt bra for deg nå i sommer. Den følelsen er merkelig sterk.
Og det er som om du er på en reise i kropp, sjel og ånd og ikke helt vet hvor veien går, men du er optimistisk og hiver deg modig på nye ting fordi du innerst inne vet at dette er bra for deg. Du er i en indre utviklingsprosess, på vei fremover, og du følger hjertet ditt.
Usikkerhet og tvil kan komme opp, du kan til tider føle deg litt forvirret av alt det som skjer rundt ørene dine om dagen, men for meg ser det ut til at din intuisjon og «gudinnekraft» stadig vokser seg sterkere slik at du kan stole på deg selv heller enn hva andre måtte ha å si om saker og ting.
Det kommer også opp at du har fått i stand ting du har drevet med. Prosjekter du har startet har du kommet i mål med og du har lykkes med mye nå.
Men oi, så sliten du har vært, og så mye motgang og slit. Du har omtrent ligget helt nede på gulvet… så sliten har du vært av alt sammen.
Snart kommer det bedre dager med sommer og glede for deg tror jeg for selveste ild dronningen kommer opp her og hun viser styrke og suksess for deg nå fremover. Hun har både styrke, glede og ro å by deg her. Så det du velger å starte på eller drive med nå fremover kan gå veldig fint og være godt for deg tenker jeg da.
Dine åndelige evner og din intuisjon og synskhet kan holde på å våkne stadig mer nå, i alle fall sladrer Yppersteprestinnen til meg om det nå. Du skal lytte til deg selv og dine drømmer og visjoner. Ikke tro at andre vet bedre enn deg selv om noe som helst nå, du vet best hva som er riktig for deg her og nå og fremover.
Men akkurat nå føler du som om du står stille og ikke helt vet hva du skal gjøre. Du veier for og imot om du skal gjøre sånn eller slik.
Men de rundt deg ser på deg med gode øyne og ser den stjernen du er. For dem du har rundt deg ser lyset du bærer, dine venner, de du bryr deg om og de som betyr noe for deg. De har tro på deg, de tror på alt godt for deg. Og bedre helse kan faktisk komme her til deg for du får faktisk opp selveste Stjernen her og da er alt mulig. Drømmer kan bli sanne og håpet lever ved din side.
Og prosjekter og ting du vil gjøre, det er så mye du vil! Du håper på energien til å gjøre alt dette. Men likevel er du redd for at du ikke skal orke med alt.
Ting kan nok bli litt på vent for deg fremover, men bruk tiden til å hvile, gjøre ting du liker og har lyst til og noen ganger kan det hjelpe å se ting med nye øyne, se ting fra en annen vinkel. For ting skjer når det er meningen at det skal skje.
Og jeg ser liksom at du er rolig og koser deg med det du har skapt i din verden, og du er så blid, glad og fornøyd.
God sommer kjære du!