Har i dag lørdag glant på en dokumentar på Netflix kalt Extraordinary: The Stan Romanek Story. Jeg er litt usikker på hva jeg skal mene, noe som vel oppfordres av dokumentarfilmskaperen, "forsøk å ha et åpent sinn". Romanek er blant disse som mener å ha blitt bortført av utenomjordiske og har hatt en rekke ufo-opplevelser og andre sære opplevelser. Han er nok mest kjent for videoen av en av disse "grå" romvesnene som glaner inn vinduet hans på en sånn titt-tei måte. Men det er bare toppen av isfjellet, han hevder å ha en rekke barn med alientrekk, som da er hos disse grå, et eller flere av disse har tom. ringt fra hvor de nå måtte befinne seg. I filmen er det flere telefonopptak en noe skurrete samtale med ei jente som hevder å være Romaneks barn og at hun heter Quoma. Det er også tilfeller av Men in Black lignende aktiviteter, myndighetspersoner eller militære som vil få ham til å holde tåta.
Skal jeg lande på en slags konklusjon, sitter jeg med en følelse av at en god del av dette nok kan være ekte og at noe kanskje er ubevisst lagt til. Den videoen som gjorde ham berømt er f.eks. ikke så vanskelig å fake om man har rette programvare og kunnskap, relativt billig kan det visst gjøres også. Om videoen er fake derimot skal jeg være mindre bombastisk på
https://www.youtube.com/watch?v=poUb2mMEdB8
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ The Stan Romanek Story
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
The Stan Romanek Story
Antall ord: 252
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 548 ganger
- Blitt takket: 579 ganger
Re: The Stan Romanek Story
Jeg har generelt vanskelig for å ta denne typen berettelser alvorlig, for her er det utvilsomt mye 'gæærnskap' ute og går.
Men når det er sagt, kan jeg heller ikke utelukke at det ikke finnes NOEN som virkelig har/har hatt direkte kontakt med aliens, bare at de historiene 'drukner'fullstendig i alt det andre tullet..
Men når det er sagt, kan jeg heller ikke utelukke at det ikke finnes NOEN som virkelig har/har hatt direkte kontakt med aliens, bare at de historiene 'drukner'fullstendig i alt det andre tullet..
Antall ord: 58
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jul 2017 20:23
- 7
- Kjønn (valgfri): Har penis
- Lokalisering: My own personal hell
- Blitt takket: 4 ganger
Det er vistnok den Amerikanske regjeringen som står bak dette...
Antall ord: 11
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Interessant, skjønner jeg må lese meg opp litt på denne fyrenParadise_Lost skrev:Det er vistnok den Amerikanske regjeringen som står bak dette...
Antall ord: 26
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jul 2017 20:23
- 7
- Kjønn (valgfri): Har penis
- Lokalisering: My own personal hell
- Blitt takket: 4 ganger
jeditrond skrev:Interessant, skjønner jeg må lese meg opp litt på denne fyrenParadise_Lost skrev:Det er vistnok den Amerikanske regjeringen som står bak dette...
Historiene er stort sett de samme når det kommer til alle sånne
abduction stories.
De blir beamet opp i en tallerken og en gjeng med greys stjeler sæden
eller eggene deres og sånn har det vært i 30 år *gjesp*.
Det nye (nytt og nytt) er at det er militæret som står bak.
De bruker et eller annet mind control våpen så folk tror de er kidnappet av aliens.
Årsaken til dette er det delte meninger om.
Antall ord: 113
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”
Hide post links |