Her er direkte link:
https://www.youtube.com/watch?v=Uts_zI6xQ00
Paranormale / uvanlige hendelser ⇒ Noen tanker om det pågående bevissthetsskiftet og sånn
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Re: Noen tanker om det pågående bevissthetsskiftet og sånn
Antall ord: 12
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 15 Feb 2017 17:15
- 7
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 99 ganger
- Kjønn:
Jada, ikke noe problem med Youtube, antar det bare er forumet som ikke er Safari-vennlig Takk!Terra skrev:Om du søker på Youtube på Mother God - by Sylvia Browne ;-)Artemis skrev:Jeg bruker Safari, så da er det vel nettleseren da ...
Kan noen linke til videoen på annet vis, eller si noe om hva det er?
Greier du å se den da Artemis?
Det handler om Gudinnen.
Takk til Asbjørn også
Antall ord: 73
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Sjekket litt på phpbb.com, og ser at safari og/eller mac kan ha problemer, da enkelte ting ikke alltid stemmer helt.
Google Chrome, Edge, Firefox og Opera fungerer, også på mobil/nettbrett, etter hva jeg har fått tilbakemeldinger om.
Nå har jeg hverken mac, eller safari innstallert, og får derfor ikke sett hva som skjer med disse heller....
Dersom du bruker nettbrett imac, el.l., så har vi TAPATALK installert, som kansje kan virke for deg...
Google Chrome, Edge, Firefox og Opera fungerer, også på mobil/nettbrett, etter hva jeg har fått tilbakemeldinger om.
Nå har jeg hverken mac, eller safari innstallert, og får derfor ikke sett hva som skjer med disse heller....
Dersom du bruker nettbrett imac, el.l., så har vi TAPATALK installert, som kansje kan virke for deg...
Antall ord: 79
Hide post links |
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 15 Feb 2017 17:15
- 7
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 99 ganger
- Kjønn:
Jeg bruker mac (er litt gammeldags (gammel? ) og foretrekker det fremfor nettbrett og mobil). Men det går jo bra så lenge jeg får hjelp fra dere med ting jeg ikke kan se. Takk for at du sjekket!Asbjørn skrev:Sjekket litt på phpbb.com, og ser at safari og/eller mac kan ha problemer, da enkelte ting ikke alltid stemmer helt.
Antall ord: 121
Hide post links |