Du kan godt skrive det jeg fant på deg om du har lyst, jeg har bare latt vær å skrive det her fordi jeg jo har taushetsplikt ovenfor de jeg hjelper Sånn ellers tror jeg at jeg må vente med den nye runden til helgen, denne uka har vært hektisk med forberedelser til jobbintervju m.m., så det er best at jeg er uthvilt før jeg setter i gang. Forsøker å sende pm samme dag slik som avtalt. Evt. så kan jeg skrive en kort notis i denne tråden?Christer skrev:hei alle sammen! ja jeg tror også det trond! til dere som lurer på hvordan det går, så ønsker trond å hjelpe meg videre med å få ånden bort. Uten at jeg går i detaljer, fordi jeg vet ike helt om trond synes det er allright at jeg gir ut infomasjonen vi deler på PM. når det også er litt vanselig å få meldinge sendt pga "hikke" i systemet men trond er flink han fikk opp rett infomasjon om min situajon, og jeg er posetiv til hjelpen jeg får av han videre ha en strålende uke alle sammen !
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Husrens
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Re: Husrens
Antall ord: 195
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Kommenter i denne tråden, dersom det ikke er ting som bør gå via telefon eller epost.
Det nærmer seg "PM-RESET" - altså den dagen da jeg går i gang med å slette alle gamle PM, og nullstille PM tellere og pekere.
Idag er det 6 april, regner med at 9-10 april er det igang....
Det nærmer seg "PM-RESET" - altså den dagen da jeg går i gang med å slette alle gamle PM, og nullstille PM tellere og pekere.
Idag er det 6 april, regner med at 9-10 april er det igang....
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mar 2017 23:22
- 7
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 7 ganger
Hei hei ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også jeg håper du får jobben da Trond skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! håper eller at alle får en fin dag og uke !
Antall ord: 103
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
Bra du greier å holde deg positiv, skulle gjerne ha hjulpet deg tidligere i uka, men når formen ikke er på topp, går det ut over evnene mine også tydeligvis. Satser på søndag 9.4 om det er ok? På formiddagen, etter kl 11 en gang for eksempel?Christer skrev:Hei hei ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også jeg håper du får jobben da Trond skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! håper eller at alle får en fin dag og uke !
Så til det jeg fant under første runde som jeg skrev på pm til Christer:
Tydeligvis greide jeg ikke å få vekk mannen under første runde dessverre.Fant en mann som hadde et grepa tak i begge skuldrene dine, nesten som klør. Mye av det jeg "ser" er symbolikk for å hjelpe meg å forstå, så jeg så at "klørne" etterlot sår hos deg. Har sammen med en av mine veldig gode hjelpere sendt deg healing, men det kan nok ta noen dager før du er helt på normalen energimessig. Denne mannen har stjålet mye energi fra deg over tid, så slike "sår" tar tid å gro selv med healing. Har også lagt ekstra beskyttelse rundt deg mens du lar sårene gro
Antall ord: 282
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 7
jeditrond skrev:Bra du greier å holde deg positiv, skulle gjerne ha hjulpet deg tidligere i uka, men når formen ikke er på topp, går det ut over evnene mine også tydeligvis. Satser på søndag 9.4 om det er ok? På formiddagen, etter kl 11 en gang for eksempel?Christer skrev:Hei hei ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også jeg håper du får jobben da Trond skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! håper eller at alle får en fin dag og uke !
Så til det jeg fant under første runde som jeg skrev på pm til Christer:Tydeligvis greide jeg ikke å få vekk mannen under første runde dessverre.Fant en mann som hadde et grepa tak i begge skuldrene dine, nesten som klør. Mye av det jeg "ser" er symbolikk for å hjelpe meg å forstå, så jeg så at "klørne" etterlot sår hos deg. Har sammen med en av mine veldig gode hjelpere sendt deg healing, men det kan nok ta noen dager før du er helt på normalen energimessig. Denne mannen har stjålet mye energi fra deg over tid, så slike "sår" tar tid å gro selv med healing. Har også lagt ekstra beskyttelse rundt deg mens du lar sårene gro
takker for det! jeg gjør så godt jeg kan ja søndag etter 11 en gang passer fint håper formen din er bra da
Antall ord: 310
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 7
hei trond. pm-ene jeg sender havner bare i utkast så jeg får ikke svart deg der. HILSEN MEGjeditrond skrev:Bra du greier å holde deg positiv, skulle gjerne ha hjulpet deg tidligere i uka, men når formen ikke er på topp, går det ut over evnene mine også tydeligvis. Satser på søndag 9.4 om det er ok? På formiddagen, etter kl 11 en gang for eksempel?Christer skrev:Hei hei ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også jeg håper du får jobben da Trond skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! håper eller at alle får en fin dag og uke !
Så til det jeg fant under første runde som jeg skrev på pm til Christer:Tydeligvis greide jeg ikke å få vekk mannen under første runde dessverre.Fant en mann som hadde et grepa tak i begge skuldrene dine, nesten som klør. Mye av det jeg "ser" er symbolikk for å hjelpe meg å forstå, så jeg så at "klørne" etterlot sår hos deg. Har sammen med en av mine veldig gode hjelpere sendt deg healing, men det kan nok ta noen dager før du er helt på normalen energimessig. Denne mannen har stjålet mye energi fra deg over tid, så slike "sår" tar tid å gro selv med healing. Har også lagt ekstra beskyttelse rundt deg mens du lar sårene gro
Antall ord: 304
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Du fikk pm testen av meg og jeg fikk svaret fra deg Christer, da funket det i alle fall mellom oss ;-)
Antall ord: 21
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
Hei Christer, de siste fire-fem pm'ene fra deg som jeg fikk mailvarsel om, forsvant før jeg rakk å lese dem, de gikk nok med i dragsuget under resettingen av pm-systemet
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 7
Hei Trond! Sendt deg PM fikk du den?jeditrond skrev:Hei Christer, de siste fire-fem pm'ene fra deg som jeg fikk mailvarsel om, forsvant før jeg rakk å lese dem, de gikk nok med i dragsuget under resettingen av pm-systemet
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 7
ja det gjorde det takk for at du sjekketTerra skrev:Du fikk pm testen av meg og jeg fikk svaret fra deg Christer, da funket det i alle fall mellom oss ;-)
Antall ord: 32
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
Hei, nei, ikke fått noen PM fra deg i skrivende stund, altså 12.4 kl 21:05Christer skrev:Hei Trond! Sendt deg PM fikk du den?jeditrond skrev:Hei Christer, de siste fire-fem pm'ene fra deg som jeg fikk mailvarsel om, forsvant før jeg rakk å lese dem, de gikk nok med i dragsuget under resettingen av pm-systemet
Antall ord: 63
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- 19
- Kjønn:
SKal/Kan jeg gå inn i databasen å sjekke ?
Siden det foreløpig ikke er så mange PM, kan jeg gjøre det, for å se om det er noe rart...
Asbjørn
EDIT: Ps; NÅR - altså tidspunkt - og dag - var det Christer sendte PM'en ?
Siden det foreløpig ikke er så mange PM, kan jeg gjøre det, for å se om det er noe rart...
Asbjørn
EDIT: Ps; NÅR - altså tidspunkt - og dag - var det Christer sendte PM'en ?
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 7
Hei. Igjen. Meg og jeditrond mistet litt kontakten. Er fortsatt åpent for hjelp i denne saken. Om noen kunne være så snille å hjelpe meg i
Antall ord: 26
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- 19
- Kjønn:
Forsøk å sende epost :
Si ifra om det ikke virker.
A
Du har ikke de nødvendige tillatelsene til å se filene vedlagt dette innlegget.
Antall ord: 46
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Christer, jeg har sendt en melding til ei som driver med husrens for å forhøre meg om hun tar på seg oppdrag for tiden.
Skal si fra så fort jeg hører fra henne.
Skal si fra så fort jeg hører fra henne.
Antall ord: 34
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |