Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Regresjon - lite mottakelig?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Apr 2007 14:53
- 17
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
Regresjon - lite mottakelig?
For noen år siden forsøkte jeg regresjon. Brukte da et opptak fra Youtube. Ble etter min mening lite vellykket og jeg følte heller det var fantasi og visualisering. Nå gjorde jeg et nytt forsøk, med en lydbok jeg hadde kjøpt, spilt inn av en dyktig regresjonsterapeut. Heller ikke nå følte jeg det var ekte opplevelser, jeg følte fremdeles dette var fantasi og visualisering. Burde jeg rett og slett prøve flere ganger, eller er jeg lite mottakelig? Leser og hører stadig om folk som opplever tidligere liv på denne måten så føler meg jo temmelig spesiell som ikke får det til... Om noen av dere her inne har opplevd dette, kan dere fortelle hvordan det føltes da? Som en slags drøm?
Antall ord: 133
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Re: Regresjon - lite mottakelig?
Det er mulig du "må" til en sånn som driver med regresjonshypnose eller noe, at du ikke er åpen nok til å fikse det på egenhånd som du skriver
Selv har jeg fått informasjon i både drømme og under meditasjon, men da har jeg ikke forsøkt å presse frem informasjonen, bare latt det som måtte dukke opp komme
Selv har jeg fått informasjon i både drømme og under meditasjon, men da har jeg ikke forsøkt å presse frem informasjonen, bare latt det som måtte dukke opp komme
Antall ord: 63
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2015 03:08
- 9
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 52 ganger
- Blitt takket: 137 ganger
Det kan jo like gjerne være fantasi som kommer frem, men at noen ønsker å tro at det virkelig er tidligere liv.Liana skrev:Leser og hører stadig om folk som opplever tidligere liv på denne måten så føler meg jo temmelig spesiell som ikke får det til...
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 543 ganger
- Blitt takket: 575 ganger
Uansett, skal det visstnok være en tolmodighetsprøve å få til dette her (iallefall hva angår 'vanlig dødelige' som opererer på egen hånd (uten terapaut)), da det kreves gjevnlig 'trening' over lang tid for å få resultat.
Antall ord: 39
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |