Det finnes noe som heter sommer her nord men det varierer jo litt hvor sommeraktig den blir. Noen ganger er den over før vi har fått vrengt av oss ullbuksene og tatt på bikinien, men så igjen er den riktig så vakker. I år er sommeren egentlig ganske fin. Ingen tropesommer så langt men det har da vært over 20 plussgrader og sol flere dager, og staudene mine ser ut til å trives. Så joda, sommeren er nok evig fin nok den

Men så var det disse spørsmålene dine da. Hold deg fast, for nå kommer kortenes svar tolket gjennom min rare hjerne og varierende intuisjon! Værsågod:
1) Hvordan vil jobben bli for meg? Vil jeg klare å håndtere presset, vil jeg gjøre den minst like godt som de andre, og vil det etter hvert bli fast stilling på meg?
Siden du fikk et kort som står for generøsitet så ser det meget lovende ut, skal jeg si deg! Det ser ut som at du vil klare fint å håndtere presset og også vil gjøre det like bra som de andre. Du vet jo at den innsatsen du legger ned nå vil betale seg senere. Muligheten for å få fast stilling er absolutt der og kortet minner om at du må huske å minne deg selv på i fremtiden at grunnen til at du kom så langt og fikk en trygg jobb var fordi du har jobbet for det! Fordi du er dyktig i jobben din og har gjort alt arbeidet selv. I tillegg er du god til å bygge andre opp og det gjør at du får folk med deg og vil få støtte fra dem når du trenger det. Et lite visdomsord fra kortet: Å være snill er viktigere enn å være vis, og det å erkjenne dette er grunnlaget for virkelig visdom.
2) Hvordan er mine økonomiske utsikter i forbindelse med jobben? Er det også andre inntektskilder som kan være potensielle for meg? Jeg tenker nemlig at jeg må jobbe mye for å ha relativt god økonomi.
Si det du. Sånn som jeg tolker kortet vil kanskje nettopp dette med lønna bli det som hindrer deg i å være helt fornøyd med jobben. Du trives greit i jobben og føler kanskje at det vil være dumt å snu rundt på livet igjen for å finne en ny jobb eller en ekstra jobb. Endringer i livet er stressende og til tider også vondt, men det er ikke utelukkende negativt dersom du trenger endringen. Kortet sier du må virkelig tenke på hva du prioriterer i livet og hva som er viktigst for deg. Det er noe du ikke er helt fornøyd med, noe føles oppbrukt eller slitt ut og du vil nok etterhvert føle at det er på tide med noe nytt. Føler du behov for endringer sier kortet at du må gjøre det. Å renske opp i tingenes tilstand og bytte beite vil gi deg en følelse av lettelse som vil overgå all følelse av savn eller anger. Noen ganger trengs det ei real opprenskning, rett og slett. Kanskje du etterhvert kommer dit. Så ja, kortene antyder at det er andre inntekstkilder som passer deg bedre, om ikke nå så ihvertfall senere.
3) Vil jeg oppleve kjærlighet i et parforhold igjen om ikke alt for lenge? Vil jeg møte nye mennesker i livet mitt? Er det noen som har meg i kikkerten, eller bør jeg være mer "aktpågivende" (låll to the lulz) denne gangen? Hva slags personlighet bør jeg styre unna? Hvor finner jeg noen å være glad i som er glad i meg? Vil jeg få bedre orden på mine egne følelser igjen?
Her trakk jeg faktisk et personkort, et dronningkort som jo ofte står for en kvinne

Generelt sett sier kortet at du i utgangspunktet ikke har noe trøbbel med å tiltrekke deg damer, da du har en naturlig sensualitet i deg som de fascineres av. I tillegg er du generøs og god til å analysere både folk og situasjoner, noe som gjør deg til en ganske god menneskekjenner. Denne måten å være analytisk på gjør deg også litt "hard to get" da du ikke tar hvem som helst, og det kan være tiltrekkende på damene.
Dersom denne steindronninga kommer susende inn i livet ditt og tar deg med storm, vil du oppleve at hun er praktisk anlagt, har en imøtekommende personlighet og liker å unne seg noe fint eller godt. Hun er kanskje ikke direkte noe luksusdyr men liker å leve det gode liv. Likevel er hun en ganske enkel og naturlig personlighet, og hun er ærlig og lojal. Denne dama sier i fra dersom hun mener noe eller noen (inkludert deg) trenger forbedringer. På sitt verste kan hun være litt krevende og petimeteraktig. Kortet antyder at hun jobber med noe innen samling og organisering av spesielle ting, kanskje kurator på et museum?
Angående følelsene dine så råder kortet til være nøye på hva du bruker energien din på, også når det gjelder forhold og følelser. Bruk din evne til å se an og analysere litt. Kanskje er ikke tiden helt inne for å aktivt jakte på kvinnen i ditt liv, men heller å ligge litt bakpå og observere. Dersom du finner denne kuratoren kan det jo hende at hun ser interesse i deg og er villig til å jobbe for å få deg? Husk hun liker jo å samle på de rette tingene, så hun er nok nøye på hvem hun vil ha i livet sitt også og der er dere vel ganske like?
Ellers råder kortet til å la familien komme først, og det antyder faktisk også at du vil møte nye mennesker. Det nevnes en gruppe mennesker, kanskje en slags klubb eller noe?
Så joda, Ludo! Det ligger an til både jobb og ny kjærleik, men det kan kanskje ta litt tid. Du trenger tid til å tenke og analysere litt, og du trenger tid til å bygge og forme fremtiden din. Men ting vil skje og det ser ut som at du vil treffe nye mennesker, kanskje til og med ei dame, og du vil oppleve endringer på både godt og vondt. Mest godt!