Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Petter skrev:Jeg har bare en ting å si: Hendene over dyna!
Gleder meg maaaaaassse til gærningtreffet utti skauen
neida petter jeg og sissa holder henda utenfor soveposen vi.. thihi
jaja... så må vi vel det da!
thihi, så flott da kanskje vi skal synde litt..
joda lars selvsagt må vi ha smak på maten
så jeg gleder meg til å smake
Ser jeg ut som ei som synder, kanskje?
tjihi... i såfall har du nok fått et veldig feil inntrykk av meg, der jeg hoppet rundt i senga i nattkjolen... Hehe!
Petter skrev:Jeg har bare en ting å si: Hendene over dyna!
Gleder meg maaaaaassse til gærningtreffet utti skauen
neida petter jeg og sissa holder henda utenfor soveposen vi.. thihi
jaja... så må vi vel det da!
thihi, så flott da kanskje vi skal synde litt..
joda lars selvsagt må vi ha smak på maten
så jeg gleder meg til å smake
Ser jeg ut som ei som synder, kanskje?
tjihi... i såfall har du nok fått et veldig feil inntrykk av meg, der jeg hoppet rundt i senga i nattkjolen... Hehe!
Olav Moldestad skrev:ja Tom sov i den ene sengen, som vist nok ikke tilhørte gården, det sa han selv.
Har ikke bryd meg om det du kaller "dine evner" har aldri interessert meg, og vil aldri gjøre det heller.
Morsomt å se hvor du driter deg ut hver gang jeg skal spørre deg om noe, eller kommenterer noe du sier.
*flirer igjen*
Jeg vet ikke lengre hva jeg skal si deg jeg. Denne sjikaneringen fra deg har vart så lenge nå. Jeg håper folk gjennomskuer deg til slutt
Tom_33 skrev:Artig hvis Lone OG Olav kunne vært med...snakk om dårlige energier!!
PS! Jeg har både boksehansker og hjelm...kunne blitt artig på lørdagskvelden det! ;-)
hehe, ja det hadde tatt av..
men Tom, er det ikke du og jeg som skal stå for underholdningen da?
diskutere så vi blir rød i toppen *flire* neida, du er kjempekoslig du Tom, er jo morsomt å diskutere, for vi lærer jo så lenge vi lever
Tom_33 skrev:Artig hvis Lone OG Olav kunne vært med...snakk om dårlige energier!!
PS! Jeg har både boksehansker og hjelm...kunne blitt artig på lørdagskvelden det! ;-)
hehe, ja det hadde tatt av..
men Tom, er det ikke du og jeg som skal stå for underholdningen da?
diskutere så vi blir rød i toppen *flire* neida, du er kjempekoslig du Tom, er jo morsomt å diskutere, for vi lærer jo så lenge vi lever
Hei til Dere som drar på tur Håper Dere får en spennende og lærerik opplevelse.Vil ønske Dere en god tur,og husk,ta vare på hverandre.Gleder meg til å høre hvordan det var.Stor klem til Dere fra Ranne