Mvh. Mariel
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg prøver. Fra Ariel får jeg en beskjed til deg at du ikke skal bry deg om at foreldrene dine ikke vil at du skal ta egne valg.Terra skrev:Ja, takk, veldig gjerne!
Hide post links |
Jeg prøver i vei. Fra erkeengelen Azrael har jeg en beskjed til deg at du ikke skal tenke så problemfult.Magos skrev:Ja takk gjerne det.
Hide post links |
Jeg prøver. Jeg har en beskjed fra oven fra zadkiel at du ikke trenger å bekymre deg for å få en ny jobb.evøy skrev:Ja takk , jeg vil også veldig gjerne .
Hide post links |
Jeg prøver. Jeg har en beskjed fra Haniel at du får en ny bil.g.r.y skrev:Om det er rom for flere, sier jeg 'ja takk', jeg oxo
Hide post links |
Tusen takk Mariel! Den kan det nok være godt å ta med seg videre. Og med utvidet krets, tenker jeg... Ikke alltid andre forstår mine litt mer utradisjonelle valg heheMariel skrev:Jeg prøver. Fra Ariel får jeg en beskjed til deg at du ikke skal bry deg om at foreldrene dine ikke vil at du skal ta egne valg.Terra skrev:Ja, takk, veldig gjerne!
Mvh. Mariel
Hide post links |
Ja den traff virkelig. Kjenner meg igjen i den der. Tusen takk!Mariel skrev:Jeg prøver i vei. Fra erkeengelen Azrael har jeg en beskjed til deg at du ikke skal tenke så problemfult.Magos skrev:Ja takk gjerne det.
Mvh. Mariel
Hide post links |
Hide post links |
Jeg prøver. Jeg har en beskjed fra Uriel at du ikke skal se så mye på deg selv som helt dum i hode. Og en beskjed fra Ariel at du skal få 10. 000 kroner mer i måneden i lønn, men da må du skifte til en annen jobb som er litt mer givende.TomL skrev:Jeg tar også gjerne i mot englebeskjed...
Hide post links |
Hide post links |