Det er den berømte Jordinga å beskyttelsen da, superviktig å finne sin egne sterke metode, sliter selv I slikt tilfeller. Ble engang foreslått å visualisere at jeg kledde "bobla" utvendig med speil, for å reflektere den dårlige energien tilbake.... Om man er sensitive så er jeg nokk redd for at man trenger en meget meget solid solid jording og besyttelses øvelse som gjerne skal gjøres en gang I døgnet pluss litt meditering....
Foretok en rens av ett skogholdt sammen med en kompis engang, det funka 100%, alt er mulig...
Ett annet sted så var det "noe" som ga litt "creepy" energier hver gang en gikk inn I ett visst skogholdt, en dag fikk jeg endelig fatt I hva det var - det var en skogsvokter fra den andre siden.... Nå veit jeg hva det er og sier bare hei hver gang jeg går forbid og det føles aldeles greit -han skal jo være der, det er lissom jobben hans....
Er det en Ånd tilstede slik jeditrond er inne på, så må det sansynligvis en "rens" til, er det bare "dårlig energy" så kan du jo prøve å finne sentrum, og heale det ihvertfall 15-20 min. Det kan virke I visse tilfelle. det mye "morro" som finnes ute I skogen

Finn sånn ca hva du tror er senter, sitt der å mediter ca 20min , se om det er noe du får kontakt.... Det kan jo være ett dyr som går igjen? Hvem veit? Ser man på det som en spennende utfordring så kan det jo være underholdende, bare man får snudd energien

Slikt man virkelig lærer av, blir ikke alltid klok på tingene ved å sitte med nesa I en bok, lykke til. Fortell oss hvordan det går da vell.
Her er en bok om emne, som jeg veit flere har hatt glede av I slike tilfeller TS beskriver
https://www.energica.no/_dokumentar-og- ... 8204108432