hva tenker du om Armenia da ?

jeg er i Armenia for tiden, kom hit 25.juni, har lyst til stifte familie her.
jeg opplevde jo et kjerlighetsdrama i 2013, og jeg har hatt en del tanker om det etterpaa. hun ble jo sammen med en annen enn meg fordi moren hennes ville spleise henne med en annen. og naa har det gaatt 2 aar saa det vil liksom ikke funke mellom meg og henne dersom hun skulle finne ut det var meg hun egentlig likte for eksempel. men jeg lurer paa om det er en slags gjentagelses syklus i verdenshistorien, at hele den situasjonen fra 2013 en dag vil gjentages. kall meg gjerne gal men livet mitt er saa rart, at jeg ofte lurer paa om jeg paa en maate er den eneste som er 100% /hjemme/ paa jorden, som at jorden egentlig er mitt hus liksom, og at alle mennesker har sin egen planet der ute, og at alle som har kommet hit egentlig er turister som paa en maate har gaatt seg bort eller inkarnert seg her som stjernemennesker osv.
og en av disse gjentagelsene jeg snakker om var eksempelvis Atlantis. jeg er /fanatisk/ nok til aa tro at dersom meg og hun jeg likte i 2013 hadde blitt sammen da saa hadde jorden blitt en varig del av sivilisasjonen der ute, og at jorden hadde gjort en slags /oppgradering/ og folk hadde reist rundt i universet paa oppdrag osv, men siden vi ikke ble sammen denne gangen /heller/ saa tror jeg jorden istedet blir som en slags /partyplanet/, fordi det blir mer som "bruk og kast" inntil jorden /sovner/ igjen, og saa oppstaar en ny gjentagelse. Stefaren til hun jeg likte er danseinstruktor, og jeg tror han kanskje er sjefen for et stjernesystem eller lignende, og at han kom til jorden fordi /datteren/ hennes var forelsket i meg, men at det ble en slags provelse for faren (stefaren) hennes og moren hennes, for aa se om de hadde blitt snille nok, for jeg maa kunne stole paa fremtidige svigerforeldre. Og hans eventuelle stjernesystem der ute (som han har glemt) de har kommet til et nivaa i utviklingen hvor det har blitt /perfekt/ liksom, alle sitter og kjeder seg, de er klare for aa sammensveises med jorden, og hver og enkelt har oppgaver om aa bli som slags faddere paa oss paa jorden inn i den store sivilisasjonen der ute, men innen den tid maa jorden gjennom mange gjentagelser, og man vet aldri naar det lykkes, kun de mest utviklede gudene der ute vet det liksom.
men det er jo bare noen tanker jeg har gjort meg. jeg skjonner heller ikke hvorfor livet mitt paa en maate er saa paa opptur paa et vis, selv om det egentlig teoretisk sett skulle gaatt motsatt vei, da jeg sliter litt med meningen med livet osv, det er veldig rart aa vokne opp hver dag og kikke rundt seg og bli minnet paa at jeg er i vidunderlige Armenia hehe. Har et helt hus for meg selv, fordi de jeg bodde med til aa begynne med har flyttet ut , og eieren er OK med at jeg bor her alene, han er Amerikaner. Fikk 41500 kroner i skattepenger fra norge for 3-4 uker siden hehe, da fikk jeg oppgradert meg litt, kjopte 2 hoytalere og en Prosjektor til aa ringe Skype paa veggen og se film med, og for 2 dager siden kjopte jeg meg ny pc, har jo vanligvis gaatt paa internett kafe.
Har lyst til aa stifte familie somsagt, og er i kontakt med flere jenter rundt her saa faar se hva som skjer. Livet er rart iallfall.
Siden jeg tror paa disse /gjentagelsene/ jeg snakker om saa tror jeg jo ogsaa at jeg har et forrhold med forskjellig person for hver gjentagelse, saa hvem jeg blir sammen med naa blir kanskje litt tilfeldig ? men jeg tror jo det er ment en spesiell kjerlighetshistorie for meg i hver gjentagelse ogsaa. hun jeg likte i 2013 kan i bestefall bli som venn, naar hun har vert sammen med en annen i 2 aar og opplevd den "beste tiden i livet" sammen med han liksom saa kan det jo liksom ikke "klikke" mellom meg og henne lenger.
jeg har hoert paa "Imagine" av John Lennon i hele dag omtrent. Jeg skiftet mellom forskjellige sanger i dag formiddag, paa hoytaleren min, etterhvert kom den til "Imagine", og siden har jeg latt den spille paa repeat i timevis. jeg la meg til og med til aa sove istad mens sangen spillte, og da sovnet jeg, og saa vaaknet jeg igjen, og fortsatte hoere paa den. rart jeg ikke gaar lei den, jeg har jo hoert den 1000 ganger tidligere liksom
staa paa Trond, du finner den rette snart

kom paa ekspedisjon til Armenia en dag hvis du vil
vh daniel