Bli spådd ! ⇒ Terra trekker kort
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Terra trekker kort
Hei!
Er det noen som ønsker seg et kort?
Skriv inn et ønsket tema, eller få et generelt kort. Si hva du vil ha
Mvh. Terra
Er det noen som ønsker seg et kort?
Skriv inn et ønsket tema, eller få et generelt kort. Si hva du vil ha
Mvh. Terra
Antall ord: 26
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Re: Fairy tarot
På deg har jeg brukt mine Fairy Tarot kort av Doreen Virtue.Creepy Mawile skrev:jeg vil gjerne
På deg kommer det opp optimisme, entusiasme og kreativ energi. Du fikk kortet Prinsesse av vår. Og det er tid for deg å gå etter dine drømmer! Gjør noe som utvider dine horisonter. La din kreativitet virkelig ta av. Mye av dette kan være relatert til årstiden vår som jo straks er her.
Antall ord: 75
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2016 12:58
- 8
- Har takket: 6 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Bahaha det stemmer så bra! Du er flink
Tusen takk
Tusen takk
Antall ord: 10
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg blir veldig glad om du bare trekker et kort eller tre på meg og formidler det du får opp. Jeg er av den oppfatning at tarot er et fintfint verktøy til å gi råd, hint og noen spark bak som man trenger (kanskje uten at man vet det)
Så gjerne trekk på måfå på meg
Så gjerne trekk på måfå på meg
Antall ord: 59
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
På deg fikk jeg opp konge av vinter. Mulig det kan være et forhold som kan være litt uten følelser hvis du skjønner hva jeg mener... Det kan også handle om å få råd fra en person som er profesjonell og objektiv. En person som innehar stor viten, men antagelig ikke er særlig følelsesmessig involvert her, men er av den rettferdige og rett på sak typen menneske. Dette er ingen som vil deg vondt, men heller en som kan være deg til hjelp på en eller annen måte. Tror det er en person som kan være eldre enn deg.Svartepus skrev:Jeg blir veldig glad om du bare trekker et kort eller tre på meg og formidler det du får opp. Jeg er av den oppfatning at tarot er et fintfint verktøy til å gi råd, hint og noen spark bak som man trenger (kanskje uten at man vet det) :mozilla_smile: Så gjerne trekk på måfå på meg
Antall ord: 171
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Hmmm, den var vrien... Kjenner ikke helt at dette høres kjent ut. Kanskje det handler om arbeidslivet fremover eller noe? Jeg får se etterhvert som tiden går.Terra skrev: På deg fikk jeg opp konge av vinter. Mulig det kan være et forhold som kan være litt uten følelser hvis du skjønner hva jeg mener... Det kan også handle om å få råd fra en person som er profesjonell og objektiv. En person som innehar stor viten, men antagelig ikke er særlig følelsesmessig involvert her, men er av den rettferdige og rett på sak typen menneske. Dette er ingen som vil deg vondt, men heller en som kan være deg til hjelp på en eller annen måte. Tror det er en person som kan være eldre enn deg.
Men tusen takk :mozilla_smile:
Forresten: det slo meg plutselig at dette kortet kanskje peker på meg selv når det er mørketid? For mørketid og vinter får meg til å bli veldig følelsesløs og flat i humøret. Jeg går nesten i dvale og fungerer bare på halv maskin. Bare en tanke, sånn med tanke på "Kong vinter" og sånn i overført betydning
Antall ord: 212
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Når jeg så på kortet var det du nevner også noe som falt meg inn. Kortet kan stå for vinter og det som følger med der.Svartepus skrev:Hmmm, den var vrien... Kjenner ikke helt at dette høres kjent ut. Kanskje det handler om arbeidslivet fremover eller noe? Jeg får se etterhvert som tiden går.Terra skrev: På deg fikk jeg opp konge av vinter. Mulig det kan være et forhold som kan være litt uten følelser hvis du skjønner hva jeg mener... Det kan også handle om å få råd fra en person som er profesjonell og objektiv. En person som innehar stor viten, men antagelig ikke er særlig følelsesmessig involvert her, men er av den rettferdige og rett på sak typen menneske. Dette er ingen som vil deg vondt, men heller en som kan være deg til hjelp på en eller annen måte. Tror det er en person som kan være eldre enn deg.
Men tusen takk :mozilla_smile:
Forresten: det slo meg plutselig at dette kortet kanskje peker på meg selv når det er mørketid? For mørketid og vinter får meg til å bli veldig følelsesløs og flat i humøret. Jeg går nesten i dvale og fungerer bare på halv maskin. Bare en tanke, sånn med tanke på "Kong vinter" og sånn i overført betydning
Og arbeidslivet er ikke helt usannsynlig det heller.
Det kan være en som gir råd, til og med en lege for eksempel. Eller en eldre slektning kan det også være. Men det kan også være deg selv og at du synes det er litt gufsete med vinteren ja. Kanskje kortet vil gi mer mening om en stund. Moro om du oppdaterer i så fall
Antall ord: 310
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Fastlegen min er egentlig ganske knapp av seg og deler pasientene i to grupper: de som kanskje feiler noe og bør sendes videre til spesialist, og de som mest sannsynlig ikke feiler noe. Så veldig mange råd får jeg ikke derfra, dessverreTerra skrev: Når jeg så på kortet var det du nevner også noe som falt meg inn. Kortet kan stå for vinter og det som følger med der.
Og arbeidslivet er ikke helt usannsynlig det heller.
Det kan være en som gir råd, til og med en lege for eksempel. Eller en eldre slektning kan det også være. Men det kan også være deg selv og at du synes det er litt gufsete med vinteren ja. Kanskje kortet vil gi mer mening om en stund. Moro om du oppdaterer i så fall
Men jeg skal selvsagt oppdatere om det går et lys opp for meg!
Antall ord: 157
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Ja, det får du gjøre. Du driver jo med tarot selv så mulig du selv får mer aha rundt kong vinter hvis jeg sier at han tilsvarer sverdkongen ;-)
Antall ord: 31
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 543 ganger
- Blitt takket: 573 ganger
Om du har tid/ork/anledning til flere
Antall ord: 8
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Du fikk tre av høst. Du skal følge din lidenskap når det gjelder din karriere. Gjør ditt beste i det du gjør! Du får uttelling for dine kreative evner eller høster bifall fra andre for noe du gjør.g.r.y skrev:Om du har tid/ork/anledning til flere
Antall ord: 58
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 543 ganger
- Blitt takket: 573 ganger
Tusen takk! Dette er faktisk spot on med tingenes tilstand for tiden!Terra skrev:Du fikk tre av høst. Du skal følge din lidenskap når det gjelder din karriere. Gjør ditt beste i det du gjør! Du får uttelling for dine kreative evner eller høster bifall fra andre for noe du gjør.g.r.y skrev:Om du har tid/ork/anledning til flere
Antall ord: 72
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Angel Answers Oracle Cards
Heisann!
Jeg har bestilt Angel Answers Oracle Cards av Doreen Virtue og Radleigh Valentine og venter dem hjem i posten når som helst.
Er det noen som har lyst til å bli spådd med dem?
De gir et enkelt svar som er rett på sak på ditt spørsmål, som for eksempel et "ja eller nei? Og når vil jeg få den jobben, møte min sjelevenn, flytte til et bedre sted osv?"
Mvh. Terra
Jeg har bestilt Angel Answers Oracle Cards av Doreen Virtue og Radleigh Valentine og venter dem hjem i posten når som helst.
Er det noen som har lyst til å bli spådd med dem?
De gir et enkelt svar som er rett på sak på ditt spørsmål, som for eksempel et "ja eller nei? Og når vil jeg få den jobben, møte min sjelevenn, flytte til et bedre sted osv?"
Mvh. Terra
Antall ord: 78
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Re: Angel Answers Oracle Cards
Jeg ønsker gjerne svar på om det kommer til å bli endringer i min jobbsituasjon fremover? :mozilla_smile:
På forhånd tusen hjertelig takk!
På forhånd tusen hjertelig takk!
Antall ord: 23
Hide post links |