"kroken på døra" mht. månen ble satt i 1972 / Apollo 17
Allurat dette er det mange som har reagert på, spesielt i UFO-miløene.
Ikke minst fordi både Apollo 18 og 19 var omtrent ferdig bygget, og pengene til drift var på plass.
Det går for tiden en serie på tv om
NASA'S UNEXPLAINED FILES på Discovery Science hvor bla.a. dette har blitt omtalt.
Denne serien omtaler og en del observasjoner som er offentlige, - både med videoklipp, bilder, og reaksjon til astronautene.
Men - det er jo det som er offentliggjort, - og kun viser at "det er noe man har reagert på", uten å kunne legge frem dokumentasjon på ting som ville indikere sterkt at det er noe mer der ute.
En ting man bør merke seg, er at siden månen hele tiden har kun en side mot jordkloden, så vil baksiden ha natt og dag slik vi har det her på jorden, men dog med en litt annen sekvens.
Så teoretisk er det godt mulig at det eksisterer en eller annen form for base på baksiden av månen, men da ville jeg tro vi og vil finne slike baser også andre steder, som f.ex mars...
Jeg tror nemlig det at vi ikke er alene i universet, sjansen for at det er andre livsformer der ute er veldig høy. Veldig høy.
Og selv om mange "arter" av aliens kansje ikke ser ut slik som vi, tror jeg likevel det vil være mange likheter også, - fordi jeg anser det som sterkt mulig at noen kansje har vært her og trikset med livets utvikling.
Ser vi på bilder av statuer og tegninger, - ser vi mange former for figurer, - og sammenligning med dyr / fugler.
Se på disse to bildene, - det skal ikke så mye til før en ser en viss likhet....
Og om man bygger en gassmaske slik at den ser mer ut som - ja et fuglehode, eller dyrehode, så...
Og mørke store øyne - hvordan ser vi ut med solbriller ?
Så - folk må vurdere selv hva som kan være realitet....
Husk at dersom noen kommer her med ukjent teknologi, - har helikopter, eller rakettdrevne fartøy de kan forflytte seg i lufta med,
Våpen a la pistoler, og dreper andre med et smell ( mens innbyggerne ikke har noe bedre enn spyd økser osv)... kansje laserteknologi, osv,
da vil man bli ansett som "guder"....
Noe å tenke på iallfall ?
A