Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Gul skikkelse under lammelse
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mai 2005 21:49
- 19
Gul skikkelse under lammelse
*Antageligvis drømt*
Sist redigert av Lucifer på 04 Jun 2005 16:07, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Hmmm kanskje den skikkelsen jobbet med deg? Var jo sikkert bare en god skikkelse siden den var lys.. Spennende
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 21:14
- 19
Spennende. Hvis jeg ser ånder, ser jeg de som skikkelser av lys og gjerne litt gulaktig. Ikke som en menneske kropp, men med konturer som en skikkelse.
Det var nok noen som skulle hjelpe deg litt......
Det var nok noen som skulle hjelpe deg litt......
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2005 02:13
- 19
Hei Lucifer!Jeg leste innlegeget ditt og det var veldig likt min opplevelse jeg hadde en gang.Det er nå en del år siden men tenker på det og lurer fortsatt på dette.Det som hendte var at jeg lå i sengen min, jeg halvsov men våknet og kjente jeg var lammet i kroppen..da skjønte jeg nå var det ut av kroppen tur på meg igjen.Jeg har opplevd dette noen ganger før dette..men alltid spontant.Jeg blir redd når lammelsen skjer selv om jeg ikke vil være redd, jeg vil jo utforske dette her nærmere.Men man er jo redd det ukjente.Ja tilbake til den gangen her...når jeg kjente lammelsen prøvde jeg desperat og bevege kroppen, en arm ett ben whatever..men fikk meg ikke "løs"..Plutselig kjente jeg at jeg ble løftet ut opp som ett spedbarn..altså astral legemet mitt.Jeg ble dødsredd...men nysjerrig og.Jeg følte denne skikkelesen var maskulin og snill, jeg følte meg beskyttet på en måte..men jeg var samtidig redd!!!Han..jeg kaller denne skikkelesen automatisk han.Han bærte meg rette gjennom soveromsdøren som var lukket..jeg husker jeg tenkte over dette i astral legemet mitt og tenkte kult..hehe!Han bærte meg videre inn til stuen..jeg følte han vil vise meg noe..kanksje ikke akkurat i huset..men følte han var på vei med meg til ett bestemt sted.Da vi hadde kommet til stuen hadde jeg greid å løsrive meg og kommet tilbake i kroppen min igjen...jeg var redd og hadde kjempet med min fysiske kropp når dette skjedde for å komme tilbake.
Jeg har tenkt mye på dette her og denne skikkelsen.Jeg har ønsket d et skal skje igjen så jeg kan fullføre det..men jeg tror ikke jeg er klar.Jeg er fortsatt redd selv om jeg ikke vil være det.Denne skikkelsen har jeg lurt på hvem er for noen..men jeg tror det ikke er verre enn at det er en hjelper, en ånd.Kanskje som ville hjelpe med ett eller annet, vise meg noe.I mitt tilfelle tenker jeg tilbake på denne skikkelsen som god...som ville meg vel.Men jeg husker jeg var redd for han var veldig bestemt..men det var min redsel for det ukjente som snakket.
Du er den første jeg har hørt har lignede opplevelse som meg.Skriv en melding til meg om det skulle skje noe mer..jeg er like nysjerrig som deg
Jeg har tenkt mye på dette her og denne skikkelsen.Jeg har ønsket d et skal skje igjen så jeg kan fullføre det..men jeg tror ikke jeg er klar.Jeg er fortsatt redd selv om jeg ikke vil være det.Denne skikkelsen har jeg lurt på hvem er for noen..men jeg tror det ikke er verre enn at det er en hjelper, en ånd.Kanskje som ville hjelpe med ett eller annet, vise meg noe.I mitt tilfelle tenker jeg tilbake på denne skikkelsen som god...som ville meg vel.Men jeg husker jeg var redd for han var veldig bestemt..men det var min redsel for det ukjente som snakket.
Du er den første jeg har hørt har lignede opplevelse som meg.Skriv en melding til meg om det skulle skje noe mer..jeg er like nysjerrig som deg
Antall ord: 435
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Har klart å reise frivillig kun en gang, ellers er det spontane opplevelser i tide og utide. Da er det som med deg at jeg føler lammelsen/vektløsheten og skjønner at "nå er det ut på tur". På tross av overbevisningen min om at dette ikke er farlig er det som om jeg instinktivt får noia. Jeg svever, men tør ikke alltid åpne øynene - selv om jeg har veldig lyst. Å bevege noe annet enn armene/beina krever ofte enorme mengder viljestyrke for min del. Ofte har jeg null kontroll på astrallegemet og blir dratt rundt av en "vind" i hele rommet. Kansje er det som med å lære å gå her på jorden, at man må lære å kontrollere astrallegemet - en helt ny måte å ferdes på. Har også hørt om personer som kan tenke på et spesielt sted når de er ute på tur og automatisk hensettes dit. Dette har jeg prøvd flere ganger, men befinner meg alltid i samme rom uansett hvor hardt jeg prøver.
Er du skytte, siden du kaller deg skytte? Jeg er skytte, men er ikke noe særlig fan av horoskoper og den slags, tror det er mest for morro skyld. Men kansje no å tenke på?
Er du skytte, siden du kaller deg skytte? Jeg er skytte, men er ikke noe særlig fan av horoskoper og den slags, tror det er mest for morro skyld. Men kansje no å tenke på?
Sist redigert av Lucifer på 04 Jun 2005 16:10, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 209
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hei igjen!ja jeg er enig med deg at det er som å lære å gå her på jorden når det kommer til UKO...det er jo en ny "verden" på en måte for mange.Det er lenge siden jeg har hatt UKO opplevelser nå.Jeg vet ikke om jeg savner det...samtidig gjør jeg det...men jeg tror innerst inne vet jeg at jeg fremdeles er redd dette og ikke klar!Jeg sier til meg selv at neste gang det skjer igjen skal jeg ta kontrollen selv og ikke være redd..jeg har prøvd å fremkalle det selv men uten hell!!Men jeg drømmer mye jeg flyr..det er kult, elsker å fly i drømme Det føles helt real og..noe det er og vil jeg si!
Du sier du er skytte ja..jeg og Jeg tror på asrtologi og planetenes innvirkninger på oss.Men tror ikke på ukeblad horoskop!Du er født under mange tegn....det er mye å forklare.Men hvis du er litt interessert kan du gå inn på astro.com.Hvis du vet klokkeslett du er født kan du regne ut ascedanten din,hvilket tegn du er i månen osv.
Du sier du er skytte ja..jeg og Jeg tror på asrtologi og planetenes innvirkninger på oss.Men tror ikke på ukeblad horoskop!Du er født under mange tegn....det er mye å forklare.Men hvis du er litt interessert kan du gå inn på astro.com.Hvis du vet klokkeslett du er født kan du regne ut ascedanten din,hvilket tegn du er i månen osv.
Antall ord: 202
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Fly i drømmer er kult som fy, gjør det hele tida selv. Kan plutselig begyne å sveve i drømmene mine og drømmen blir mye mer virkelig når det skjer, men det er fortsatt bare en drøm.
Tror jeg står over det horoskopgreiene, men ellers takk. Blir litt mye "i dag møter du en ny kjærlighet.." og "i morgen får du uventet besøk eller ekstra penger..".
Tror jeg står over det horoskopgreiene, men ellers takk. Blir litt mye "i dag møter du en ny kjærlighet.." og "i morgen får du uventet besøk eller ekstra penger..".
Sist redigert av Lucifer på 04 Jun 2005 16:10, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hehe..ja, men det er ikke sånn type horoskop jeg er helt for eller!Men det kan faktisk si en del åssen du er som person..på en dyp måte.Men da må du studere astrologi litt dypere enn ukeblad horoskop!!Jeg blir faktisk litt skremt over mye riktig mye er..men vi er jo mer sammensatt og mer komplisert enn at alt kan stemme osv.Men det kan si en del faktisk!!Men jeg skal ikke prakke noe på deg..ville bare si at astroligi er kanskje litt mer innviklet enn det du har erfart
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Dette er det jeg fikk ut av den siden du gav meg link til, så nå kan du kansje tyde det for meg?
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jo takk for den du hehe..men du kan jo se på siden der ..der står det hvilken tegn du er i månen, merkur osv...si meg..er du født 20.50?..jeg så på siden der...hvis det er det litt sprøtt..jeg er nemlig født 20.50 på kvelden!Du kan osgå gå inn og lese person portrettet ditt...osv. der!
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Ser du er acsedanten i jomfruen...er du kanskje en liten perfeksjonist??hehe..angående den tiden du er født, du er født 19.50??det blir 20.50 i universal tid..i think
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Nope, jeg er født 21.50 norsk tid. Perfeksjon er ikke et helt ukjent ord. Skjønner forøvrig lite av det bildet. Hadde vært kult om noen kunne fortelle litt om hva det forskjellige betyr. (Sorry offtopic'en).skytte skrev:Ser du er acsedanten i jomfruen...er du kanskje en liten perfeksjonist??hehe..angående den tiden du er født, du er født 19.50??det blir 20.50 i universal tid..i think
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Den gradeskiven du ser er en gradeskive..hehe som du forstår.Det er gradene du er født under i de forskjellige planetene.f.eks stod solen 28 grader da du ble født osv. osv.f.eks du ble født under vekten i månen, da stod månen 29`13 grader.............
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Sier meg fortsatt ingenting.skytte skrev:Den gradeskiven du ser er en gradeskive..hehe som du forstår.Det er gradene du er født under i de forskjellige planetene.f.eks stod solen 28 grader da du ble født osv. osv.f.eks du ble født under vekten i månen, da stod månen 29`13 grader.............
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Nei det forstår jeg!!!det er vanskelig å forklare.men det handler om hus og grader.hvis du er interessert les om det. eller noen som kan forklare dette nærmere?????
Antall ord: 31
Hide post links |