Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Jeg ser ingenting jeg..
Vrient med så små bilder/ dårlig kvalitet. Ikke minst når man ikke vet hverken hva man ser etter eller hvordan det ser ut i rommet til vanlig. Du kunne ikke satt en ring rundt hva det nå enn er du ser som ikke skal være der?
Antall ord: 53
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
ufo skrev:Hmm, jeg ser hva det refereres til i bilde, og for meg så ser det ut som et hundehode - Og det ser ut som en puddel ??
Puddelen er da ikke hudfarget (på bildet), det er en golden retriever ser du vel. Puddelen ligger i såfall mellom frambeina på retrieveren.
Men det kan jo like gjerne være hvasomhelst annet,- et teppe, klesplagg, annet "stablevekk".
Antall ord: 67
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
ufo skrev:Hmm, jeg ser hva det refereres til i bilde, og for meg så ser det ut som et hundehode - Og det ser ut som en puddel ??
Puddelen er da ikke hudfarget (på bildet), det er en golden retriever ser du vel. Puddelen ligger i såfall mellom frambeina på retrieveren.
Men det kan jo like gjerne være hvasomhelst annet,- et teppe, klesplagg, annet "stablevekk".
Ja der er puddelen i den røde ringen :-D den er brun i pelsen.
Husker ikke navnet, men det er vel et kjent fenomen at hjernen å prøve å skape noe kjent rundt former "all over". Ser ofte slik i det meste. Men kanskje det er en golden retriever med en puddel mellom frembeina som du ser der BC. Noen ser sikker noe helt annet også.