Er det mulig å ha forskjellige kraftdyr?
Nå har jeg prøvd å finne kraftdyret mitt. Har fått en ulv, en hvit ugle kom plutselig mot meg under meditasjon,, og sist var det en hvit hest som gallopperte forbi meg. Hvordan vet jeg hvilket som er ”mitt”?
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Forskjellige kraftdyr?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2015 21:34
- 9
- Lokalisering: Oppland
- Har takket: 10 ganger
- Blitt takket: 5 ganger
Forskjellige kraftdyr?
Antall ord: 46
Know your limits, but reach for the stars
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1436 ganger
- Blitt takket: 1729 ganger
- Kjønn:
Re: Forskjellige kraftdyr?
Hvorfor skal du ha bare ett da ?Minii75 skrev:Er det mulig å ha forskjellige kraftdyr?
Nå har jeg prøvd å finne kraftdyret mitt. Har fått en ulv, en hvit ugle kom plutselig mot meg under meditasjon,, og sist var det en hvit hest som gallopperte forbi meg. Hvordan vet jeg hvilket som er ”mitt”?
Hvert kraftdyr har sine spesielle egenskaper, og skal slik sett dele sine egenskaper med deg,
slik at du selv får en eller flere av disse egenskapene.
Kraftdyr og Hjelpere vil med et par unntak ikke følge deg hele livet, men komme og gå ettersom livet ditt forandrer seg.
Det er på en måte som på sjukehuset, - noen er der mer eller mindre hele tiden for å passe på, andre er inne når det er behov for det, som f.ex røntgen legen, nyrespesialisten, og kirurgen.
Men til hverdags er det få og enkelte ganger ingen som er med.
De er der, men ikke rundt deg, hele tiden, de har og andre å passe på.
Når du trenger de, så er de der, de vet når behovet ditt oppstår, og er tilstede når de trengs.
Nesten som en mor, og barnet hennes, - tidvis er barnet alene, men mora er aldri langt unna.
Når barnet blir eldre, vil og behovet for at mora skal være tilstede være mindre, - og slik fortsetter det.
Jeg ser ikke vekk fra at du har andre kraftdyr og Hjelpere som også er rundt deg, men ikke dukker opp her og nå, fordi de trengs ikke akkurat nå.
Men, forstsett å meditere, og når du ser disse kraftdyrene, skal du se om du klarer å spørre de om hvorfor de er der....
mvh Asbjørn
Antall ord: 292
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |