Jeg har selv et stort ønske om å gå tilbake/huske (eventuelle) tidligere liv. Jeg har søkt en masse, men desverre ikke funnet mye 'mat-nyttig' i så måte.
Når det er sagt, kan det nok oxo være at jeg er rimelig skeptisk til de fleste som tilbyr 'paranormale' tjenester. -Ikke fordi jeg tviler på at en rekke emner som faller inn under denne kategorien faktisk er en realitet, men fordi det tradisjonelt sett har vært en betydelig del av aktørene innen det alternative som ikke har vært seriøse. Det er som kjent folk som spesialiserer seg på å lese kroppsspråk og å dra info ut av en samtalepartner uten at han/hun er klar over det. -Jeg tenker da at når andre kan la seg rive med til å tro ditt & datt, så kan jeg..
Ellers har en jo en rekke 'walkthroughs', hvor noen da har publisert en 'steg for steg' -manual. Problemet mitt med disse, er at regresjon er en treningssak, og at en må evne å stole på at de intrykk som måtte komme faktisk
er en begynnende erindring fra et tidligere liv, og ikke bare er noe 'eget oppkok' som resultat av at en har vært helt avslappet på en imaginar 'happy place' & latt tankene flyte..
Vel.. Når det er sagt, kan jeg faktisk oxo fortelle om en vanvittig treffsikker nett tjeneste som tok utgangspunkt i detaljene rundt tidspunktet & stedet en ble født.
Det kan selvfølgelig fremdeles vare tilfeldigheter, men essensen av dette som kom opp her, var absolutt ikke noe som en gitt andel av menneskeheten på noen måte vil kunne kjenne seg igjen i. Det var en spot on beskrivelse av sider ved min mentalitet & personlighet som vel kan karakteriseres som eksentriske.. Opplevelsen av å lese denne karakteristikken var surrealistisk, men ensidig positiv, da det iallefall var en solid indikasjon på at det faktisk finnes seriøse aktører og hjelpemidler ihht å få disse tingene frem i lyset.
- For ikke mange dagene siden, kom jeg faktisk over en 'annerledes' gjennomgang av regresjon. -Mye mer detaljert, da dette vel må sies å vare en form for selv-hypnose..
Jeg har ikke hatt anledning til å starte forberedelsene selv enda heller, noe jeg akter å gjøre så fort anledningen byr seg.. Vel.. Det ble mye babbel det her, så da får vi rett & slett komme til poenget her:..
->>>
KLIKK HER FOR Å KOMME TIL DENNE DETALJERTE INSTRUKSJONSMANUALEN FOR REGRESJON! <<<-