Hei alle sammen.
Jeg er ny i dette forumet. Ihvertfall så har jeg lenge følt at jeg har blitt iaktatt og forfulgt i mitt eget hjem, jeg har også følt meg veldig tung og sløv i hodet. Jeg opplever det fortsatt sånn. I går opplevde jeg det VELDIIIIGG sterkt, jeg lå i sofaen og følte meg utrolig "vekke" egentlig, og når jeg reiste meg og skulle gå ut på kjøkkenet mitt da følte jeg rett og slett at jeg skulle kollapse. Jeg følte meg så utrolig vekke og ødelagt egentlig, jeg har aldri følt det så sterkt. Derfor leste jeg litt rundt på internett om hva jeg kunne gjøre osv.. og da leste jeg at jeg kunne prøve å ta noen bilder i rommet hvor jeg var for å se om jeg kunne evt se noen "skikkelser" e.l. Da gjorde jeg det, og det første bildet jeg tok ga meg rett og slett gåsehud og lamslått av skrekk. Bildet har jeg lagt ved under. Jeg har også lagt til bilde nr 2, det tok jeg rett etter det første bildet. Kan noen hjelpe meg? Jeg føler meg helt utslitt nå. Takk
Bilde 1: http://postimg.org/image/oc86x0elx/
Bilde 2: http://postimg.org/image/3oq1e713h/
Bare så det er sagt så er INGEN av bildene redigert på noen som helst måte begge to er HELT ekte! utenom den røde pilen og den røde sirkelen på det første bildet.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Merkelig bilde som jeg tok
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Feb 2015 03:11
- 9
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2015 21:42
- 9
- Kjønn (valgfri): Gubbe
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 70 ganger
Re: Merkelig bilde som jeg tok
Tror ikke du skal la skrekken ta deg.
Det du har i bilde en ser ut til å være bakbelyst støvkorn. Det er et voldsomt og skjærende lys fra taklampen, noe som gir lett slik bakbelysning.
Prikken på veggen virker å være en produksjonsfeil i samme lampeglass. Det er ikke uvanlig med slike feil i glass.
Det er mange slike støv"orber"-bilder, som faktisk er lyseffekter pga belysning i støv. Har selv tatt flere slike bilder.
Luft godt ut i hjemmet, finn noen avspenningsøvelser på nettet og bruk kroppen. Tenk nøkternt. Det hjelper på det meste.
Det du har i bilde en ser ut til å være bakbelyst støvkorn. Det er et voldsomt og skjærende lys fra taklampen, noe som gir lett slik bakbelysning.
Prikken på veggen virker å være en produksjonsfeil i samme lampeglass. Det er ikke uvanlig med slike feil i glass.
Det er mange slike støv"orber"-bilder, som faktisk er lyseffekter pga belysning i støv. Har selv tatt flere slike bilder.
Luft godt ut i hjemmet, finn noen avspenningsøvelser på nettet og bruk kroppen. Tenk nøkternt. Det hjelper på det meste.
Antall ord: 103
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |