Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger veiledning

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lyrica90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 27 Apr 2011 22:21
13
Blitt takket: 2 ganger

Trenger veiledning

Innlegg av Lyrica90 »

Hei!

Jeg er ei dame på 25 år som i all tid jeg kan huske har vært følsom for at det er mer rundt oss enn vi er klar over. Jeg har tidligere fått noen tydelige kommunikasjoner fra den andre siden, jeg har vært obs på en av mine veiledere og føler energier og ser auraer i det daglige.

Jeg var i mange år svært redd for å føle og se ting, da jeg over lenger tid bodde i et hus med veldig vonde energier og mye ubehagelig påvirkning.
Jeg våknet flere netter av å bli kvalt mens jeg ble skreket til.
Nå har jeg funnet roen i meg selv og er ikke lenger redd, men jeg merker at å åpne meg igjen ikke er veldig lett.

Er det noen som har tips til meg eller gode metoder? Trenger et sted å starte.

Tusen takk :)
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Trenger veiledning

Innlegg av jeditrond »

Begynn med meditasjon hvis du ikke allerede gjør det. Det og rett og slett øve opp sansene har hjulpet meg godt på vei. En øvingsoppgave kan være å i det mobilen ringer først "se" om du aner hvem som ringer før du tar den opp og ser på displayet. En annen ting er om det ringer på døra di, samme greia, kjenn etter om du har noen klar følelse på hvem som kommer på besøk før du åpner døra :)
Antall ord: 87
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leilapeila
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 10 Nov 2014 22:41
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 11 ganger

Re: Trenger veiledning

Innlegg av leilapeila »

Signerer det Jedi sa over. Meditasjon er virkelig veien til alt i åndelig (og menneskelig) utvikling, både klarsyn, evner og ro.

Be gjerne guidene dine om beskyttelse, Det vil si: de hjelper og beskytter deg allerede, men be om klare bevis for det. Noe som du selv vet er et tegn fra de, når det skjer. Betsem deg for et tegn, en gjenstand, symbol på forhånd :-)

Ellers så vil jeg virkelig anbefale å finne sammen med likesinnede, gjerne ta et alternativt kurs, eller delta i grupper hvor man samles.

Selv om vi alle til sist må finne vår egen vei, så kan det være uvurderlig hjelp i å få veiledning av noen som har opplevd noe av det samme som deg, og som har funnet metode rog verktøy som fikk de trygt gjennom alt det usikre ved å begynne å åpne opp.

Masse lykke til!
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lyrica90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 27 Apr 2011 22:21
13
Blitt takket: 2 ganger

Re: Trenger veiledning

Innlegg av Lyrica90 »

Tusen takk begge to, Har søkt opp og funnet mange "meditation for dumbies" Prøver og prøver og føler at jeg virkelig finner en indre ro. Lar meg selv bruke god tid på dette og ser hvordan det utvikler seg :)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leilapeila
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 10 Nov 2014 22:41
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 11 ganger

Re: Trenger veiledning

Innlegg av leilapeila »

Lyrica90 skrev:Tusen takk begge to, Har søkt opp og funnet mange "meditation for dumbies" Prøver og prøver og føler at jeg virkelig finner en indre ro. Lar meg selv bruke god tid på dette og ser hvordan det utvikler seg :)
Så bra :-)
Tenkte jeg kunne dele tips om mine favorittmeditasjoner siden du er godt i gang, guidede altså:
1. Brain Sync og Kelly Howell er de beste jeg vet av alt jeg har prøvd, må kjøpes da http://www.brainsync.com
2. Morten Eriksen sine live meditasjoner - gratis annenhver mandag, for medlemmer de andre

Meditasjonene til disse to har forandret livet mitt :-) Kan hende de fungerer for deg også?
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links