![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Men til en hendelse som hendte meg, og som skremte meg:
Våknet av et brak, og fikk syner om en bilkræsj like i nærheten i tunellene som nettopp hadde blitt bygd og åpnet, som endte med en død person. Så en person komme flyvende ut av frontruta bla annet. Jeg løp utav senga, og ut på verandaen. Sto der og lytta lenge, så utover der hvor jeg hadde "sett" ulykka, og skjønte rett og slett ikke hvorfor det var så stille. Hvorfor ingen blålys og sirener, skulle jeg ringe amk selv, eller skulle jeg bare legge meg, var spm som fløy gjennom hodet mitt. Etter en stund til, og alt fortsatt var stille, noen få biler kjørte borte på veien, og ingen stoppet...så regna med dette måtte være mareritt jeg hadde fått.
Husker ikke hvor lenge etterpå det var, men denne ulykka skjedde, og en person døde. Den dag i dag, ser vi lys ved ulykkesplassen, og dette er nå flere år siden...
Hadde også flere syner da Sigrid forsvant, skrev om synene og bildene jeg fikk opp til ei i familien som er dyktig med automatskrift. Og noen dager etterpå fikk vi det bekreftet i media. Merkelige greier, men jeg greier ikke å kontrollere det. Skulle svært gjerne greid det
Lilleulv