Si fra om jeg er på feil plass.
Her en dag snakket jeg med min venninne i telefonen om en kopmis av meg som sliter med seg selv, han har en ex som tok overdose, å jo mer jeg snakket om det kom det en lukt rundt meg som en søt og kvalmende parfyme. Telefonen begynnte å skurre å jeg datt ut. jeg ringt oppijen men det var hakking å jeg hørte dobbelt opp av det venninnen min sa. mens det skjedde var den "lukten" der å så begynnte jeg å føle som om jeg ble kvalt. jeg fikk en følelse av at det kansje kunne ha vært henne men jeg aner ikke hvorfor. jeg har aldri møtt henne eller sett henne, jeg vet ikke hva hun heter en gang.
er dette mulig?
Paranormale / uvanlige hendelser ⇒ Overnaturlig?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2014 22:35
- 10
- Kjønn (valgfri): kvinne
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Re: Overnaturlig?
Min erfaring rundt dette er at lukt, og kanskje spesielt parfyme, er veldig vanlig å registrere når noen har gått bort. Jeg og et annet familiemedlem merket akkurat det samme da faren min døde. Det var ikke mange dager etter at han døde at vi merket at det kom en sterk intens lukt av etterbarberingsvann - helt ut av det blå. Vi satte riktignok og snakket om han da det skjedde.Aisa skrev:Si fra om jeg er på feil plass.
Her en dag snakket jeg med min venninne i telefonen om en kopmis av meg som sliter med seg selv, han har en ex som tok overdose, å jo mer jeg snakket om det kom det en lukt rundt meg som en søt og kvalmende parfyme. Telefonen begynnte å skurre å jeg datt ut. jeg ringt oppijen men det var hakking å jeg hørte dobbelt opp av det venninnen min sa. mens det skjedde var den "lukten" der å så begynnte jeg å føle som om jeg ble kvalt. jeg fikk en følelse av at det kansje kunne ha vært henne men jeg aner ikke hvorfor. jeg har aldri møtt henne eller sett henne, jeg vet ikke hva hun heter en gang.
er dette mulig?
Det varte bare i 10-20 sekunder så var alt normalt igjen.
Sånt er litt merkelig, men det kan ha noe med en tilstedeværelse av hans sjel/ånd der og da.
Antall ord: 241
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2010 14:21
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 234 ganger
- Blitt takket: 47 ganger
Jeg har mange ganger kjent pudderlukten som min bestemor brukte selv mange år etter hennes død.
Antall ord: 17
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock
- kaptein Haddock
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Neida, du er på "Paranormal?" ".no!".Aisa skrev:Si fra om jeg er på feil plass.
Jeg vet ikke om det er mulig å kalle noen du aldri har møtt eller sett for venninne, nei.Her en dag snakket jeg med min venninne i telefonen
...
...
...
jeg har aldri møtt henne eller sett henne, jeg vet ikke hva hun heter en gang.
er dette mulig?
Antall ord: 65
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Fra spøk til alvor: Det kan hende det fysisk var havnet parfymeflekker på telefonen.
Spesielt hvis du har lånt den bort til noen eller hatt den liggende på badet i nærheten av noe duft.
Spesielt hvis du har lånt den bort til noen eller hatt den liggende på badet i nærheten av noe duft.
Antall ord: 37
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |