Hei, Jegere!
Jeg bruker som regel ikke å ha mareritt å dette kan kanskje høres normalt ut men bare lurer...
Sist jeg hadde mareritt var vell når jeg var 6 år og det er ikke normalt... fordi jeg er nå 15 og dette er mitt første mareritt siden jeg var 6 år... og jeg drømte om en mann som ikke var menneskelig og følgte etter en bestemt fyr.. han var som slender-man men er ikke lik idet heletatt.. noen som gjerne vil kommentere om dere vet om noe/noen som er lik han jeg snakket om???
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hei Hei Er tilbake... :D
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Apr 2014 12:57
- 10
- Kjønn (valgfri): Gubbe
- Lokalisering: trondheim klæbu
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
Hei Hei Er tilbake... :D
Antall ord: 100
Det er mye vi mennesker ikke vet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Hei Hei Er tilbake... :D
Hei og velkommen tilbake!
Det jeg tenker på når jeg leser innlegget ditt her er at det kan være noe i livet ditt som du føler litt truende på en måte hvis du skjønner hva jeg mener. Noe i livet ditt du står overfor som kan være litt vanskelig for deg. Det kan være situasjoner og følelser like godt som en person du ikke har det så greit med osv.
Det jeg tenker på når jeg leser innlegget ditt her er at det kan være noe i livet ditt som du føler litt truende på en måte hvis du skjønner hva jeg mener. Noe i livet ditt du står overfor som kan være litt vanskelig for deg. Det kan være situasjoner og følelser like godt som en person du ikke har det så greit med osv.
Antall ord: 79
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |