Jeg må fortelle om en helt sinnsyk opplevelse jeg hadde en natt....
Det skal sies at jeg har jobbet latterlig mye i det siste, så jeg var EN SMULE sliten.
Ligger da og sover (selvforklart), og nyter noen timer på øyet. Samboeren hadde da hengt opp et teppe med stjerner på til tørk over dørkanten, fordi det var så langt og ikke fikk plass på klesstativet. Nedenfor ligger det da noen småsaker på gulvet. Jeg våkner sånn ca. midt på natta (hvis man kan kalle det for å våkne), og kaster blikket mot døra. I halvmørket, begynner hjernen min å skape sin egen tolkning av det jeg ser. Og den ser alt annet enn noe hyggelig. Det så ut som det stod en svært høy mann i døråpningen, som var så høy at han måtte bøye hodet ned under karmen.
Blir selvfølgelig litt ukomfortabel med dette, så jeg forsøker å vekke samboeren. Men den gang ei. Trøtt som en dupp.
Så jeg snur meg mot døren igjen, og da (og jeg sverger på dette), mannen snur seg (!) mot meg med et sort ansikt og to gule øyne!
Jeg fikk helt hetta!
Jeg trenger ikke gå i detaljer om hvordan jeg hysterisk forsøkte å vekke samboeren igjen.....
Uansett.
Jeg snur meg igjen, for å se om han står der, men da ser jeg bare et stjerneteppe.
Veldig, veldig, veldig sært. Og fryktelig ekkelt!!!!!!
Nå er jeg veldig våken.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hallusinasjoner!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jul 2005 01:19
- 19
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 41 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Hallusinasjoner!
Litt av en opplevelse det der.
Antall ord: 6
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 21:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Hallusinasjoner!
huff!! hjernen kan gjøre mye rart når en sover! det er de høye menna som er værst å drømme om :S.. hehe
Antall ord: 26
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |