Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan alle se energi!?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Kan alle se energi!?

Innlegg av Poku »

Jeg lurer på om andre folk kan se energi sånn som eterplaneten som jeg kan såkalt se, men kan alle folk se det uansett om det ikke er bevisst på at de kan se det?

Lurer veldig på dette! :o
Antall ord: 41
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Kan alle se energi!?

Innlegg av jeditrond »

Hvis de vil, kan alle se det, men folk flest blokkerer for slikt fordi de ikke vil se sånne "skumle" ting :)
Antall ord: 22
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Kan alle se energi!?

Innlegg av Poku »

jeditrond skrev:Hvis de vil, kan alle se det, men folk flest blokkerer for slikt fordi de ikke vil se sånne "skumle" ting :)
Ahh, Jeg prøver og åpne mitt tredje øye, har drevet med meditasjon en stund men det har ikke åpnet seg enda. Men det er litt rart at jeg ser den har jo ikke engang åpnet det tredje øyet for og kunne se energi? Hvis jeg kan se eterplanet vil de ha noe og si med meditasjon/det tredje øye?

Har så mye jeg må ha svar på.
Antall ord: 92
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kråke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 26 Des 2010 10:35
13
Har takket: 16 ganger
Blitt takket: 45 ganger

Re: Kan alle se energi!?

Innlegg av kråke »

Poku skrev: Ahh, Jeg prøver og åpne mitt tredje øye, har drevet med meditasjon en stund men det har ikke åpnet seg enda. Men det er litt rart at jeg ser den har jo ikke engang åpnet det tredje øyet for og kunne se energi? Hvis jeg kan se eterplanet vil de ha noe og si med meditasjon/det tredje øye?

Har så mye jeg må ha svar på.
Hvordan vet/merker du at det ikke har åpnet seg enda? kanskje det allerede er noenlunde åpent? derav evnen til å se energi som du kaller det..
Det er forresten ikke sikkert at det er det eneste som skal til, kan hende det er andre faktorer som er avgjørende for å åpne opp for å se slike ting. Jeg vet ikke, og jeg ville stilt meg skeptisk til de som hevder å ha alle svarene på slikt (spesielt hvis de er ute etter penger for å "hjelpe" til).

Jeg tror at meditasjon hjelper en til å oppdage mer subtile energier eller sensasjoner. På grunn av at man roer ned sinnet/tankevirksomheten slik at det blir lettere å plukke opp.

Forresten tror jeg det er fullt mulig at man plukker opp en del ting men som man har vent seg til. Og dermed ikke merker. F.eks som empat at man plukker opp følelser fra folk rundt, men har lært seg å undertrykke det (til man får en aha opplevelse kanskje).
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Kan alle se energi!?

Innlegg av g.r.y »

Jeg er enig med Kråke. Mitt inntrykk, er at ting gjerne skjer gradvis på denne fronten, og ikke som en plutselig "åpenbaring" slik mange later til å tro..
Antall ord: 28
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links