Meditasjon og andre selvutviklingsmetoder ⇒ blir så gira på å ...
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2007 18:19
- 17
Re: blir så gira på å ...
Ooo, finn ut ka den heite da
Antall ord: 7
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
den het soul traveler, med en eller annen doktor. Var på biblioteket her om dagen å spurte etter den ,men de hadde den ikke, og et veldig lite knippe andre liknende.
Fikk iallefll lånt meg the secret da.
Fikk iallefll lånt meg the secret da.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Det kan jo fort ta maaaange år å utvikle seg innenfor det alternative tror jeg
I stedet for å bruke masse penger på kurs, så er jo meditasjon en god døråpner til klarsyn.
Det viktige er jo å ha kontakten med seg selv i bunnen for å kunne utvikle de evnene man er ment å skulle ha. Be "de fra oven" (som jeg kaller det) om å vise vei i den retningen og i det tempet som er riktig for deg
I stedet for å bruke masse penger på kurs, så er jo meditasjon en god døråpner til klarsyn.
Det viktige er jo å ha kontakten med seg selv i bunnen for å kunne utvikle de evnene man er ment å skulle ha. Be "de fra oven" (som jeg kaller det) om å vise vei i den retningen og i det tempet som er riktig for deg
Antall ord: 77
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
enig med deg der.
Jeg tar som sagt ting som de kommer til meg. JEg hiver meg ikke etter bøker/ kurs o.l for å finne "svar", jeg tar det i mitt tempo, men innimellom blir jeg utålmodig vetu hehe..
Jeg har kun tatt 1 kurs og det var i Reiki 1. vet ikke om jeg noen gang kommer til å fortsette på dette. Vi får se.
Men jeg skal ta det til meg med å be "de fra oven" om vei.
Jeg tar som sagt ting som de kommer til meg. JEg hiver meg ikke etter bøker/ kurs o.l for å finne "svar", jeg tar det i mitt tempo, men innimellom blir jeg utålmodig vetu hehe..
Jeg har kun tatt 1 kurs og det var i Reiki 1. vet ikke om jeg noen gang kommer til å fortsette på dette. Vi får se.
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2014 17:51
- 10
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Blitt takket: 1 gang
Blir lettere og lære ting hvis man er motivert til det og har troen på og klare det. Alltså tålmodighet er nøkkelen på og kunne utvikle deg til det du har lyst til.eile-joha skrev:enig med deg der.
Antall ord: 121
~Knowledge is Power~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jun 2013 21:36
- 11
- Har takket: 51 ganger
- Blitt takket: 47 ganger
Meditasjon i gruppe er veldig nyttig og kraftfult! Om det skulle være noe du lurer på så vær ikke redd for å ta kontakt!
Fokuser på pusten din, og ta det som det kommer! Det er inni deg selv du må begynne for å få "fart" på din egen vei
Lykke til
Fokuser på pusten din, og ta det som det kommer! Det er inni deg selv du må begynne for å få "fart" på din egen vei
Lykke til
Antall ord: 52
Be Happy
Hide post links |