Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenAstronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
MissCoffee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 17 Sep 2008 13:11
15
Lokalisering: Der det passer
Har takket: 14 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av MissCoffee »

http://www.bt.dk/nyheder/astronaut-vi-h ... r-er-ufoer



Og nederst: "Mitchell har tidligere sagt, ifølge St. Petersburg Times, at John F. Kennedy skal have være den sidste præsident, som var blevet orienteret om UFO’erne."


...og John F.Kennedy ble jo skutt.. Cover-up?
Antall ord: 50
I morgen er viktig. Gjør forberedelser idag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av jeditrond »

MissCoffee skrev:http://www.bt.dk/nyheder/astronaut-vi-h ... r-er-ufoer



Og nederst: "Mitchell har tidligere sagt, ifølge St. Petersburg Times, at John F. Kennedy skal have være den sidste præsident, som var blevet orienteret om UFO’erne."


...og John F.Kennedy ble jo skutt.. Cover-up?
Interessant. Om Kennedy ble knerta for å skjule ufoer burde man vel ha knerta forgjengerne hans som også da visste om dette? Men Mitchell er vel blitt såpass gammel nå at han gir blanke i om noen MIB'er dukker opp på døra hans :D
Antall ord: 97
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av UFO »

Mitchell har kommet med mye info. All ære for det. Han er også en av de troverdige etter mitt syn.
Antallet av slike "Whistelblowers" bare øker. Det er nok en tanke skremmende for de som vert sannheten.

President Eisenhower skulle etter sigende ha vært kjent med, og vist aliens på midten av 50 tallet.
At president Kennedy også hadde vært med på noe slikt hadde ikke overrasket meg.
Uten å huske kilde/you tube video så mener jeg at Kennedy hadde sagt at sannheten skulle ut til allmenheten. Tror ikke det gikk mange dager før han var tatt av dage. Man kan jo undres ja.
Antall ord: 107
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av g.r.y »

Det begynner iallefall helt klart å bli litt for mange mennesker med litt for høy troverdighet og ´rett` bakgrunn som forteller om disse fenomenene til at de kan ignoreres..
Antall ord: 29
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av UFO »

g.r.y skrev:Det begynner iallefall helt klart å bli litt for mange mennesker med litt for høy troverdighet og ´rett` bakgrunn som forteller om disse fenomenene til at de kan ignoreres..
Ja mildt sagt. Media unngår å skrive noe spesielt mye om UFO fenomenet, om alle de troverdige vitnene som uttaler seg ikke minst. Jeg tror de har fått "munnkurv" av noe(en).
"Her skal det gåes stille i dørene".
Før eller siden sprekker "bobla". Men når?
Antall ord: 84
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev:
g.r.y skrev:Det begynner iallefall helt klart å bli litt for mange mennesker med litt for høy troverdighet og ´rett` bakgrunn som forteller om disse fenomenene til at de kan ignoreres..
Ja mildt sagt. Media unngår å skrive noe spesielt mye om UFO fenomenet, om alle de troverdige vitnene som uttaler seg ikke minst. Jeg tror de har fått "munnkurv" av noe(en).
"Her skal det gåes stille i dørene".
Før eller siden sprekker "bobla". Men når?
Helt klart! Alt har sin grense, og det er vel i grunnen bare et tidsspørsmål når de ikke lar seg gjøre å holde på dette her heller. Det er i det hele tatt helt utrolig hvordan "de" over så lang tid har klart å få de som har kommet med avsløringer til å fremstå som enten bitre, ubetydelige eller skrullete uten egentlig å si noe som helst..
Om det nå er slik det virker som det er, -at Amerikanske myndigheter påberoper seg enerett til å vite om besøk fra verdensrommet, syntes jeg det er hårreisende. Det er grenseløst provoserende at de tilbakeholder svaret på et av menneskehetens største spørsmål.. De var eventuelt likså mye dine & mine gjester, som de var deres gjester, for å si det sånn..
Antall ord: 220
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av UFO »

g.r.y skrev:Helt klart! Alt har sin grense, og det er vel i grunnen bare et tidsspørsmål når de ikke lar seg gjøre å holde på dette her heller. Det er i det hele tatt helt utrolig hvordan "de" over så lang tid har klart å få de som har kommet med avsløringer til å fremstå som enten bitre, ubetydelige eller skrullete uten egentlig å si noe som helst..
Om det nå er slik det virker som det er, -at Amerikanske myndigheter påberoper seg enerett til å vite om besøk fra verdensrommet, syntes jeg det er hårreisende. Det er grenseløst provoserende at de tilbakeholder svaret på et av menneskehetens største spørsmål.. De var eventuelt likså mye dine & mine gjester, som de var deres gjester, for å si det sånn..
Ja det ER hårreisende. Og ja, det ER så absolutt provoserende. Og ja, de troverdige vitnene har jeg stor respekt for. Det er modig gjort av de å stå fram på den måten de gjør. En eller annen snakker kanskje ikke sant. Det kan hende. Men, om bare EN person snakker sant om dette, så er det jo bevis i seg sjøl. At sannheten har blitt underslått hele menneskeheten. Jeg tror ikke de som skjuler dette egentlig er redd for at menneskeheten skal få panikk. De har derimot panikk for at de skal miste all makt over massene. At hele samfunnet skal kollapse, og at vi mennesker skal få slippe å leve som slaver.

Vi har kommet langt på vei. Med blant annet YouTube og journalister som tør å ta skikkelig tak i dette. Nå lekker det mere og mere i den allerede synkende skuta.
Antall ord: 286
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev: Men, om bare EN person snakker sant om dette, så er det jo bevis i seg sjøl. At sannheten har blitt underslått hele menneskeheten. Jeg tror ikke de som skjuler dette egentlig er redd for at menneskeheten skal få panikk. De har derimot panikk for at de skal miste all makt over massene. At hele samfunnet skal kollapse, og at vi mennesker skal få slippe å leve som slaver.


Det er nøyaktig det samme som jeg tenker! Det er så jævelig mye som foregår i det skjulte, -mye av det faktisk rett under nesen på den store massen som liksom bare driver ukritisk med. Et godt eks. er kampen mot kriminalitet.. Om politiet hadde oppnådd det målet de "jobber" for, ville jo hele samfunnet raknet! 90% av politistyrken, påtalemakt/rettsvesen, advokater, NAV ansatte i bøtter & spann og en god del innen forsikringsbransjen ville ikke lenger hatt jobb!
Om/når dette med utenomjordisk besøk blir en realitet, for å si det slik, vil dette antagelig sette den endelige sluttstrek for det verdensbilde som blir presentert i religionene. -Ogt med religionene, forsvinner oxo religionskrigene, for ikke å snakke om religionens forbløffende effekt som maktmiddel.. Personlig kan jeg ikke begripe at disse trosretningene ikke ble feid til side med Darwinismen, men uansett hvor enfoldige folk måtte være på dette området, vil det bli svært vrient å motsi noe en ser med egne øyne.. Prosessen som fører til arters opprinnelse ved naturlig utvalg, kan man ikke se, annet enn som sammensatte beinrester & fossiler, for å si det slik, så det går det faktisk an å være sneversynt nok til å fornekte (he, he).. Men å bli presentert for en livsform så hinsides vår intelligens & utvilking, for ens egne øyne.. Den blir mildt sagt lei å bortforklare!.. -Og hvordan skal de som sitter med spakene håndtere at selve grunnsteinen for å holde kontroll på og styre massen dit man vil fordufter? Mennesket er beviselig ikke noe unikt, utsett av Gud, hva det enn er som styrer universet gir blaffen i både banning, utroskap og annet snusk? Osv, osv..
Moro blir det, og jeg håper indelig jeg rekker å få bevitnet dette scenariet! :loool
Antall ord: 371
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Astronaut: "Vi har skjult UFO'er i 60 år"

Innlegg av UFO »

"g.r.y"
Ja, det blir ikke så mye å kommentere, for jeg er helt enig i det du skriver ganske enkelt.
Jeg tror det blir en avsløring som nok vipper mange av pinnen.
Om man får oppleve at det skjer - nei det vet man jo selvsagt ikke. Det er bare å håpe.
Antall ord: 54
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links