Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Dette er ikke første gangen jeg leser slike påstander, men er det noe i det mon tro?
The retired officer, known only as Captain Kaye, also claims to have served in a secret 'space fleet' run by a multinational organisation called the Earth Defense Force
The ex-naval infantryman, who uses the pseudonym Captain Kaye, says he was posted to the Red Planet to protect five human colonies from indigenous Martian life forms.
He claims he then spent nearly three years serving in a secret 'space fleet' run by a multinational organisation called the Earth Defense Force, which recruits military personnel from countries including the US, Russia and China.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Interessant stoff dette her "jediTrond". Har sett på video'en og har blandede tanker om dette.
Men som sagt før - ikke noe hadde overrasket meg lenger. Om det er sannhet i dette med "alien" teknologi så er de innvolverte med på å ødelegge livet på jorda med all forurensing når det overhode ikke hadde vært nødvendig. At det finnes artefakter på Mars, og på Månen, og kanskje andre steder tror jeg faktisk på. At nasa rett og slett er en dekkoperasjon, en BLØFF begynner jeg faktisk å se sterke "konturer" av.
Det er selvsagt lett å la seg påvirke av slike vidoe'es - men etter at SÅ mange godt voksne pesoner i høyt graderte stillinger har stått fram med sine "breaking news" historier, så er det ikke rart man må tenke ekstra nøye etter. Er dette sant ? - JA det er kanskje det.
Dette tror jeg aller mest er enten noen som bløffer og har det fryktelig moro med at noen helt eller delvis tror på det, eller så er det noen som begynner å bli litt utafor, enten psykisk eller dement.
Ettersom dette er et pseudonym, kan det jo hende at personen er helt fiktiv også, altså ikke eksisterer.
Antall ord: 57
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Isan skrev:Dette tror jeg aller mest er enten noen som bløffer og har det fryktelig moro med at noen helt eller delvis tror på det, eller så er det noen som begynner å bli litt utafor, enten psykisk eller dement.
Ettersom dette er et pseudonym, kan det jo hende at personen er helt fiktiv også, altså ikke eksisterer.
Det er jo alltid noen som vil ha det moro der ute. De elsker å bløffe. Det er vel umulig å unngå.
Det kan også være at noen høyt sikkerhetsklarerte personer blir demente og i tillegg pådrar seg psykiske lidelser, men at de vitner i god tro. Men det de sier er bare fantasier/hjernespinn.
Samtidig så begynner det å bli ganske mange som vitner om ting som kan overgå enhver fantasi.
Alle kan umulig være demente/rotete :mozilla_wink: