Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Jeg ser, jeg ser... Igjen.
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Jeg ser, jeg ser... Igjen.
Kanskje på søndag allerede?!
Natt til lørdag suser Jorden for første gang gjennom støvhalen til kometen 209P/LINEAR. Dette har aldri skjedd før og det er stor spenning om hvor mange meteorer som vil dundre inn i atmosfæren. Det kan se ut til at Jorden treffer et ganske tykt lag med støv, så kanskje vil dette bli århundres meteorsverm?
Snakkes om mulighet for 200 stjerneskudd i timen, kanskje mer. Ingen vet, og det er skummelt det!
Natt til lørdag suser Jorden for første gang gjennom støvhalen til kometen 209P/LINEAR. Dette har aldri skjedd før og det er stor spenning om hvor mange meteorer som vil dundre inn i atmosfæren. Det kan se ut til at Jorden treffer et ganske tykt lag med støv, så kanskje vil dette bli århundres meteorsverm?
Snakkes om mulighet for 200 stjerneskudd i timen, kanskje mer. Ingen vet, og det er skummelt det!
Antall ord: 83
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Kanskje jeg ENDELIG finner en romstein i hagen
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2007 20:39
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i den egentliges hode
- Har takket: 742 ganger
- Blitt takket: 472 ganger
Hvis du gjør det, så fortell oss om det, da; vær så snill!
Antall ord: 15
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg kan godt fortelle! Men da må jeg surre munnen din inn i bobleplast og gaffatape etterpå for å forsikre meg om at det ikke kommer ut!
Det er tross alt pensjonsforsikringa mi vi snakker om her
Edit: Unnskyld, jeg sporer av ... For å være litt seriøs: Det er jo faktisk bittelitt skummelt om det plutselig dundrer ned store ting! Men jeg skulle gjerne hatt en bitteliten meteoritt på peishylla, altså!
Det er tross alt pensjonsforsikringa mi vi snakker om her
Edit: Unnskyld, jeg sporer av ... For å være litt seriøs: Det er jo faktisk bittelitt skummelt om det plutselig dundrer ned store ting! Men jeg skulle gjerne hatt en bitteliten meteoritt på peishylla, altså!
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Lilja, du aner ikke hvor god jeg er til å holde kjeft hvis jeg virkelig vil
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
- - Jeg ser, jeg ser... Igjen.
En barndomskamerat av meg hadde/har? en jern-meteoritt. Den var på størrelse med en golfball. Den var brunsvart og veldig tung. Den hadde grove søkk i overflaten. Han klarte å miste den i gulvet så den delte seg. Kjernen så faktisk ut som gull ? I etterklokskapens navn, kanskje det faktisk VAR gull ?Lilja skrev:Kanskje jeg ENDELIG finner en romstein i hagen
Meteoritten hadde han fått av sin bestefar. Han jobbet i skogen, og opplevet en dag et smell i myra rett bak ham. Han så det kom røyk, og han kastet seg ut i det bokstavelig talt, og klarte å finne en glohet meteoritt på størrelse med en golfball.
Hadde som du sier vært moro å hatt en slik på peishylla. Jeg har om ikke annet holdt en meteoritt i hånda da. Bare det var spesielt.
Men.. ops ops.. om du får en meteoritt i hagen din. Mr. Ødegaard kommer sikkert og vil kjøpe den
Antall ord: 163
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Noe nifst har visst ikke skjedd som følge av å fare gjennom den støvhalen.
Var det forresten noen som fikk noe glede av stjerneskudd og sånt noe? Her var det et par tordenvær, så stjerneskudd ble det vel ikke kikket etter. Må innrømme at personlig kom jeg ikke på det, heller, før jeg åpnet Paranormal igjen nå istad.
Var det forresten noen som fikk noe glede av stjerneskudd og sånt noe? Her var det et par tordenvær, så stjerneskudd ble det vel ikke kikket etter. Må innrømme at personlig kom jeg ikke på det, heller, før jeg åpnet Paranormal igjen nå istad.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Når det er slik varm lummer luft så kommer ubønnhørlig de lave tåkeskyene når sola går ned.
Selv om det har vært fint på dagen. Uansett, regner med at Knut Jørgen igjen har hatt et SPEKTAKULÆRT skue. (Jeg får de stort sett aldri med meg).
Selv om det har vært fint på dagen. Uansett, regner med at Knut Jørgen igjen har hatt et SPEKTAKULÆRT skue. (Jeg får de stort sett aldri med meg).
Antall ord: 55
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: - - - Jeg ser, jeg ser... Igjen.
Angående chemtrails...ufo skrev:
(Det er bare "Chemtrails" banden som klarer å manipulere været)
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Re: Jeg ser, jeg ser... Igjen.
Nå greide ikke jeg å finne ut hvaslags instans det var som intervjuet Ertresvåg her: Var det en radiostasjon, ei avis, et magasin?
Jeg fikk det samme inntrykket her som da jeg leste "Makten bak makten" (de to andre bøkene har jeg ikke prioritert å lese): Det er en sånn salig blanding av ting som er veldig klokt sagt, og ting som er helt sprø og totalt ulogiske. Jeg skal gi et eksempel på hver.
Det er ikke befolkningsmengden per nå på kloden i seg sjøl som er problemet. Det er forbruket som er det gigantiske problemet. Klokt sagt.
Chemtrails, totalt ulogisk. Fordi disse ville nødvendigvis i like høy grad ramme disse maktmenneskene, som ønsket å bruke dem mot oss andre. For alle puster i den samme lufta.
Jeg fikk det samme inntrykket her som da jeg leste "Makten bak makten" (de to andre bøkene har jeg ikke prioritert å lese): Det er en sånn salig blanding av ting som er veldig klokt sagt, og ting som er helt sprø og totalt ulogiske. Jeg skal gi et eksempel på hver.
Det er ikke befolkningsmengden per nå på kloden i seg sjøl som er problemet. Det er forbruket som er det gigantiske problemet. Klokt sagt.
Chemtrails, totalt ulogisk. Fordi disse ville nødvendigvis i like høy grad ramme disse maktmenneskene, som ønsket å bruke dem mot oss andre. For alle puster i den samme lufta.
Antall ord: 131
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Det vet jeg faktisk ikke, kom bare over videoen via en annen video jeg var innom.Isan skrev:Nå greide ikke jeg å finne ut hvaslags instans det var som intervjuet Ertresvåg her: Var det en radiostasjon, ei avis, et magasin?
Akkurat det der har jeg også tenkt på Isan. Det med at de også puster inn i den samme lufta... Ikke lett å forstå hvordan dette henger sammen.
Antall ord: 98
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jo enig i at "Isan" har et godt poeng der.Terra skrev:Akkurat det der har jeg også tenkt på Isan. Det med at de også puster inn i den samme lufta... Ikke lett å forstå hvordan dette henger sammen.
Kanskje de på en eller annen måte er immune mot det de selv sprøyter ut?
Høres litt rart ut det også. Vel, her får vi legge hjernene i bløt imens.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Vi har som dere vet motgift til "alt mulig" - hvorfor skulle ikke "toppene" få egne motgifter mot stoff som skal påvirke oss andre ?
A
A
Antall ord: 25
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Har nok tenkt litt sånn jeg også Asbjørn.Asbjørn skrev:Vi har som dere vet motgift til "alt mulig" - hvorfor skulle ikke "toppene" få egne motgifter mot stoff som skal påvirke oss andre ?
A
Eller en eller annen form for er mer fysisk beskyttelse som gjør at de ikke puster det inn.
Antall ord: 57
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Virker temmelig usannsynlig - at det finnes motgifter som ingen andre enn disse maktmenneskene vet om. Det er mer sannsynlig at chemtrails ikke eksisterer.Asbjørn skrev:Vi har som dere vet motgift til "alt mulig" - hvorfor skulle ikke "toppene" få egne motgifter mot stoff som skal påvirke oss andre ?
A
Antall ord: 51
Hide post links |