Og du chi,jeg bruker pendelen på samme måte som deg

Moderatorer: Asbjørn, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Piawatha skrev: Og du chi,jeg bruker pendelen på samme måte som deg
Hide post links |
Ikke fortvil, som Knut sa, det finnes ingen fasitsvar. I alle fall ingen som vi vet om.Aerius skrev:Dørvakt, engler, hjelpere og guider..
Dette blir for mye for at jeg i hvertfall klarer å ta noe av dette her.
Syntes det blir mer og mer jeg![]()
Tror jeg holder meg til å håpe at i hvertfall spøkelser finnes, om det er menneskes sjel eller et annet fenomen som vi ikke klarer å forklare enda.
Ikke for å rakke ned på noens meninger altså, men nå sier det stopp for meg
Hide post links |
Hide post links |
Jeg tror ikke at pop - nu dør du - og pop - nu er du inkarnert.kirsti skrev:Dette her med familiemedlemmer som hjelpere...jeg har egentlig følt at fra farmora mi døde så har hun alltid våket over meg, men så tror jeg jo egentlig at sjelen blir inkarnert, så hvordan kan hun isåfal da våke over meg når hun egentlig har gått videre til et nytt liv??
kansje hun var ferdig opplært til å "gå videre" som hjelper? Hun var en veldig smart og snill person som jeg beundret!
Hide post links |
Hide post links |
knut sørli skrev:datatrøbbel, beklager forsinkelsen![]()
Dette er mitt syn og absolut ingen fasit![]()
Hjelper - ofte avdøde familiemedlemer som ofte hjelper oss med hverdagslige ting.
Guide - Hjelper oss med vår spirituelle utvikling og blander seg aldri inn i hverdagslige ting. ofte har vi forskjellige guider etter hva vi skal lære.
Aldri et familiemedlem
dørvakta - har det overordnete ansvar for hva som slipper inn til oss. Dørvakta følger oss fra vugge til Grav. Vi har bae en dørvakt og det er aldri familiemedlem
Engler mener jeg har et mer overordnet ansvar for større deler av menneskeheten, men kan muligens også være dørvakt.
knut
Hide post links |
jeg er totalt enig med deg knut, dette naomi sol greiene blir alt for høytflyvende for meg, fordi jeg ikke ser dette selv. Jeg tror også på dette jeg selv ser, føler og senserknut sørli skrev:etter MITT syn, så er det sjelden vi prater med engler om hverdagslige ting. Jeg mener at engler finns, men de har andre oppgaver enn å prate om helt hverdagslige ting. Det kan vi gjøre med hjelperne våre det. guide og engler har andre oppgaver.
Knut
Hide post links |
Dette er jeg enig i Knut !knut sørli skrev:For min del, så tror jeg at det ikke er noen fast tid på hvor lenge man skal gå før man blir inkarnert igjen.
Hide post links |
det er sant dette knut, der finnes det du kaller kontrollere, eller dørvakter. Når et medium ber om at en sirkel av lys og kjærlighet skal åpnes. Irmelene kaller dørvakter for hovedguider,, en hovedguid, er i mitt syn og ut fra det jeg har set og opplevd, er det jeg kaller en Åndelig veileder, som oftes har fulgt deg gjennom flere liv.knut sørli skrev:datatrøbbel, beklager forsinkelsen![]()
Dette er mitt syn og absolut ingen fasit![]()
Hjelper - ofte avdøde familiemedlemer som ofte hjelper oss med hverdagslige ting.
Guide - Hjelper oss med vår spirituelle utvikling og blander seg aldri inn i hverdagslige ting. ofte har vi forskjellige guider etter hva vi skal lære.
Aldri et familiemedlem
dørvakta - har det overordnete ansvar for hva som slipper inn til oss. Dørvakta følger oss fra vugge til Grav. Vi har bae en dørvakt og det er aldri familiemedlem
Engler mener jeg har et mer overordnet ansvar for større deler av menneskeheten, men kan muligens også være dørvakt.
knut
Hide post links |
pendulering, er bruk av din egen intusisjon.larsrolle PPV skrev:Masse av det vi gjør, pendulering etc er vår egen bevissthet eller underbevissthet og intuisjon som styrer.knut sørli skrev:etter MITT syn, så er det sjelden vi prater med engler om hverdagslige ting. Jeg mener at engler finns, men de har andre oppgaver enn å prate om helt hverdagslige ting. Det kan vi gjøre med hjelperne våre det. guide og engler har andre oppgaver.
Knut
Det som kalles intuisjon som egentlig er mere enn klarsyn.
Et medium er f. eks. som regel en kanal for andre.
Når du bruker din underbevissthet og/eller din intuisjon så er du selv denne kanalen.
Hide post links |
Det var da fan så enige vi var her daOlav Moldestad PPV skrev:pendulering, er bruk av din egen intusisjon.larsrolle PPV skrev:Masse av det vi gjør, pendulering etc er vår egen bevissthet eller underbevissthet og intuisjon som styrer.knut sørli skrev:etter MITT syn, så er det sjelden vi prater med engler om hverdagslige ting. Jeg mener at engler finns, men de har andre oppgaver enn å prate om helt hverdagslige ting. Det kan vi gjøre med hjelperne våre det. guide og engler har andre oppgaver.
Knut
Det som kalles intuisjon som egentlig er mere enn klarsyn.
Et medium er f. eks. som regel en kanal for andre.
Når du bruker din underbevissthet og/eller din intuisjon så er du selv denne kanalen.
det er stor forskjell på å være medium, å se og komunisere med ånde verden, en å bruke intusisjon, for det er det som gjør meg så forbanna når desse tarot kjerringene kaller seg for medium. Noe dem slett ikke er, for åndene komuniserer ikke via tarot kort. Et bra mediium kan se høre og snakke med åndeverden, et medium skal da formidle budskaper fra avdøde mennesker, elelr menneskers hjelpere. Så et medium skal også kunne jobbe uavhengig av hjelpemidler.
Hide post links |
Har dere noen form for beskyttelse av tittelen? Har dere f.eks. en "fagforening"?Olav Moldestad PPV skrev: pendulering, er bruk av din egen intusisjon.
det er stor forskjell på å være medium, å se og komunisere med ånde verden, en å bruke intusisjon, for det er det som gjør meg så forbanna når desse tarot kjerringene kaller seg for medium. Noe dem slett ikke er, for åndene komuniserer ikke via tarot kort. Et bra mediium kan se høre og snakke med åndeverden, et medium skal da formidle budskaper fra avdøde mennesker, elelr menneskers hjelpere. Så et medium skal også kunne jobbe uavhengig av hjelpemidler.
Hide post links |
Hide post links |