Jeg lurer på om det finnes et slags liv etter døden.
Nylig har jeg lest noen bøker om det og sett noen videoer om det også.
Jeg har lenge prøvd å få kontakt med de døde sånn via meditasjon osv uten hell.
Jeg vurderte å prøve sånn "EVP" som de kaller det(noe jeg har prøvd før, no luck), men så kom jeg over en italiener som bruker en radio til å kommunisere med de døde. Denne radio-teknikken finnes visst i USA også og der er det så klart blitt en business ut av det og det produseres og selges modifiserte radioer som går under navnet "Spirit Box" eller "Ghost Box".
Sammen med en EMF-måler eller noe sånt skal man visst virkelig øke sjansene for å oppnå resultater.
Selv har jeg bare fått prøvd "App"versjoner av dette, noe jeg ikke vil anbefale til noen.
Utrolig nok var de med prislapp de dårligste(min mening).
Så nå vurderer jeg å bestille en sånn Amerikansk Spirit box.
Av det jeg har lest og sett på videoer, de som påstod at de fikk konktakt med de døde, påstod at de døde beskrev døden som en slags passasje eller overgang.
Og det fikk man se på videoen. Det kan selvsagt være tull, at det var en annen mann bak veggen med headset og mikrofon som latet som han var en ånd, men hu som pratet med ånden var en mor som hadde mistet sin sønn og var rimelig sikker på at det var sønnnen sin hu pratet med igjen. Hun begynte å gråte og det var veldig ekte for henne.Det virker bare for sykt at noen ville lurt en mor til å tro at hu prater med sin avdøde sønn, men samtidig vet vi at visse mennesker ikke har grenser og er klare til å lure og misbruke alt og alle.
Så jeg vet ikke hva jeg skal tro, men det var uansett veldig interessant og jeg håper for morens skyld at det var ekte.
Meditasjon er ikke min sterke side,så jeg har så å si gitt opp å få kontakt på den måten.
Og i følge en New-Age video på youtube så har jeg tydeligvis drukket så mye aspartam(lettbrus) at jeg har ødelagt min "pineal gland" som tydeligvis er den delen av hjernen som fungerer som en slags antenne for det spirituelle så jeg tror nok jeg må forholde og benytte meg av elektroniske verktøy nå.
Ellers vil jeg si fra hvis jeg skulle få noen nevneverdige resultater med "Spiritboksen" når den tid kommer.
Her er en av videoene jeg så:
Dette er litt info om hvordan en Spirit/Ghost box fungerer visst:
What is a Ghost Box?
A ghost box is a communication tool used by some investigators to speak to the other side. Typically, a ghost box is a modified portable AM/FM radio that continously scans the band. When on, it is believed to create white noise and audio remnants from broadcast stations that entities are able to manipulate to create words and even entire sentences.
Bokanbefalinger kommer vel i boktråden med tiden.
Hvis noen har noe å tilføye eller anbefale meg eller noe som helst, så setter jeg pris på det.