Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Behovet for å etterspørre tilbakemeldinger er et resultat av mangel på tilbakemeldinger.
Det er jo ikke nye nytt her på para at de som prøver seg savner tilbakemeldinger og må nærmest mase seg til det og jeg mener det går ann å være litt mer løsningsorientert og ta tak i problemstillingen på en litt annen måte, men jeg skjønner vi er uenige så jeg skal ikke utdype.
Ellers syns jeg det er bra og spennende hvis du brukte evnene dine, men jeg setter pris på når folk nevner det på forhånd og ikke kun når de treffer i etterkant.
Fighteren skrev:Det er jo ikke nye nytt her på para at de som prøver seg savner tilbakemeldinger og må nærmest mase seg til det og jeg mener det går ann å være litt mer løsningsorientert og ta tak i problemstillingen på en litt annen måte, men jeg skjønner vi er uenige så jeg skal ikke utdype.
Nå er det vel ikke minst også når man er uenige at det kan være nyttig å utdype. Men dette er vel egentlig ikke den rette tråden til å fortsette en slik utdyping
Antall ord: 97
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Saewan skrev:(jeg skjønte ikke helt hvordan jeg skulle skrive innlegg her, så mulig dette blir feil)
Jeg trenger virkelig hjelp.
Jeg bor i Steigen og jobber i Bodø og har mistet en bitteliten minnepenn (usb-brikke), sannsynligvis i forrige uke. Brikken er bitteliten, hvit og grå, med bokstavene PNY skrevet på den ene siden. Deb ble sist sett forrige mandag på min kontorpult, men jeg tror jeg har tatt den med hjem uten at jeg husker dette.
Er det noen som kan hjelpe?
Jeg har sett en minnebrikke ligge på asfalt der det vanligvis står en eller flere biler. Utenfor et verksted, en parkeringsplass eller i en garasje.
Pleier av og til å henge minnepinne på nøkkelringen på husnøkler/bilnøkler jeg.
Og det værste av alt så kan jeg lete etter en slik, og ikke tenke over at den henger nettopp
på nøkkelknippe
Det er pussig med ting som blir borte av seg sjøl. Det er frustrerende mildt sagt.
Bare legg merke til OM du mister en skrue på gulvet. Den blir alltid PUTT borte, og man kan lete
i timesvis. Hva kommer det av ? - jo som en kompis alltid sier det: Det er tingenes iboende faenskap.
Jeg har ikke funnet minnebrikken/-pennen. Jeg har lett på alle mulige plasser. Alle klær, sko, veskefór, sekker, toalettvesker, sminkepunker osv er tømt. Bilen er saumfart. vaskelmaskin, tørketrommel, oppvasmaskin er grundig gjennomsøkt. Støvsugerposen er sjekket. Jeg har lett utenfor huset, i alle skuffer og skap, og tømt alle lekekassene til ungene.
Jeg har fått mange tips fra gode hjelpere somhar fått opp fornemmelser eller bilder, men ingen har ført frem.
Jeg tror selv brikken forsvant onsdag før påske.
Jeg mener at jeg har tatt den med meg inn i huset.
jeg har et vagt bilde/minne av at min 4-åring sto med den i hånden og lurte på hva det var, jeg ba da om å få den tilbake. Han hadde sjørøverskutene sine fremme da- de er gjennomsøkt. problemet med dette minnet er at jeg ikke klarer å "catche" det helt, kan ha skjedd dager før brikken forsvant.
Jeg har ikke funnet minnebrikken/-pennen. Jeg har lett på alle mulige plasser. Alle klær, sko, veskefór, sekker, toalettvesker, sminkepunker osv er tømt. Bilen er saumfart. vaskelmaskin, tørketrommel, oppvasmaskin er grundig gjennomsøkt. Støvsugerposen er sjekket. Jeg har lett utenfor huset, i alle skuffer og skap, og tømt alle lekekassene til ungene.
Jeg har fått mange tips fra gode hjelpere somhar fått opp fornemmelser eller bilder, men ingen har ført frem.
Jeg tror selv brikken forsvant onsdag før påske.
Jeg mener at jeg har tatt den med meg inn i huset.
jeg har et vagt bilde/minne av at min 4-åring sto med den i hånden og lurte på hva det var, jeg ba da om å få den tilbake. Han hadde sjørøverskutene sine fremme da- de er gjennomsøkt. problemet med dette minnet er at jeg ikke klarer å "catche" det helt, kan ha skjedd dager før brikken forsvant.
Da har du jammen sett gjennom mye. Det kan kanskje se ut som 4 åringen har vært på sjørøvertokt og "tatt over minnepinnen din" Ikke godt å si.
Da jeg var i den alderen pleide jeg å "permintere" småting ved å kaste de i do, og dra ned.
Det hørtes kanskje ikke så oppløftende ut "seawan", men du får prøve å fritte ut 4 åringen. Kanskje du får noe info.
Sikkert bare en fantasi-tanke, men jeg sitter med en feeling på bilen, selv om du har gjennomsøkt den.
Jeg tenker ned mellom setet og ryggen... eller i en eller annen fold / åpning i stoffet i bakkant av setet.
Sannsynligvis feil , men har hatt den tanken flere ganger, så får nevne den, og få den ut av hodet
Ps, angående bilder ; jeg har laget meg en egen liten billedmappe på face, en mappe jeg har kalt noe slikt som "for bruk på paranormal.no"...
Når bildet er lastet opp i den mappa, ( må være delt offentlig, noe som og gjør at alle ser bildet ), åpner jeg bildet i ny fane, slik at
jeg kan få tak i internettadressa til det :
Merk at hele denne linja slutter med JPG ( altså billedfil) https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 6552_n.jpg
Ok, nå skal jeg prøve noe jeg aldri har prøvd før; jeg skal "spørre" orakelkortene mine Spørsmålet er "Hvor er minnebrikken til Saewan?"
Kortene gir jo ikke klare svar som er rett på sak men tematikken i kortet jeg trakk var kunstnerisk utfoldelse og det å skape noe. Driver du med noe kunstprosjekt? tegning, maling eller lignende? Kan minnebrikken ligge i nærheten av disse arbeidene dine?
Kortet nevner også barnlig skapertrang så du burde nok absolutt ta en prat med datteren din også ja Kanskje minnebrikken har forsvunnet i et av hennes kunstneriske krumspring? Noe hun har bygget/lagd kanskje?
Antall ord: 106
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap