Hei og velkommen hit!!
Det første du skreiv, har jeg faktisk opplevd selv for mange år siden. Da jeg våkna opp midt på natta, satte meg opp i senga, så mot døra. Der sto det en skikkelise i døra å så på meg. Noen sekunder, før det ble borte igjen.
Har opplevd masse, masse ting i flere år.
Man trenger nødvendigvis ikke meditasjon for å kunne åpne seg. Det har jeg aldri gjort, å jeg har opplevd mye.
Det jeg opplevde sist, var faktisk i går kveld.
Da satt jeg på do, og plutselig slo vasken seg på av seg selv. Var som å være i en skrekkfilm. hehe.
Sa høyt: "Hvem er du?" .. Så så jeg en skikkelse i speilet.
Nå er vi på en hytte på hafjell, så drar på lørdagen igjen.
Men er litt spessielt.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ny her| Vil gjerne fortelle mine historier.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2014 17:51
- 10
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Blitt takket: 1 gang
- - Ny her| Vil gjerne fortelle mine historier.
Takk for at du kommenterte, hørtes spennende ut. Det er ikke så mye som skjer i huset hos mora mi, har ikke skjedd noe spesielt her, men oss faren min har det ikke skjedd noe siden det jeg fortalte det er litt pussig synes jeg.Cecilie91 skrev:Hei og velkommen hit!!
Det første du skreiv, har jeg faktisk opplevd selv for mange år siden. Da jeg våkna opp midt på natta, satte meg opp i senga, så mot døra. Der sto det en skikkelise i døra å så på meg. Noen sekunder, før det ble borte igjen.
Har opplevd masse, masse ting i flere år.
Man trenger nødvendigvis ikke meditasjon for å kunne åpne seg. Det har jeg aldri gjort, å jeg har opplevd mye.
Det jeg opplevde sist, var faktisk i går kveld.
Da satt jeg på do, og plutselig slo vasken seg på av seg selv. Var som å være i en skrekkfilm. hehe.
Sa høyt: "Hvem er du?" .. Så så jeg en skikkelse i speilet.
Nå er vi på en hytte på hafjell, så drar på lørdagen igjen.
Men er litt spessielt.
Antall ord: 192
~Knowledge is Power~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |