Her er en video jeg anbefaler at man ser, så kan man vurdere etterpå :
http://www.tv2.no/2014/04/08/nyheter/in ... nd/5481337
Joda, det finnes folk med evner, men desverre er det mange som forsøker å sko seg på dette, uten å ha evner, samt det er mange wannabees.
Men at det ER noe mer, og at noen virkelig får inn signaler, er jeg overbevist om!
Har selv opplevet fra tid til annen, men enda kan jeg ikke ta slikt på kommando... Men tror det kommer
Uansett, det viktigste her er at familien får visshet. Og ikke uvisshet fordi mange kommer med ting som ikke stemmer....
A
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Synsk finner avdød . .
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1436 ganger
- Blitt takket: 1729 ganger
- Kjønn:
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Synsk finner avdød . .
Jeg så programmet på søndag, og ble imponert!
Selvsagt kan det dreie seg om flaks og/eller tilfeldigheter, og kritikerne vil antakelig dømme ham på at funnstedet var litt utenfor sirkelen som ble tegnet opp, men jeg lot meg overbevise av dette.
Selvsagt kan det dreie seg om flaks og/eller tilfeldigheter, og kritikerne vil antakelig dømme ham på at funnstedet var litt utenfor sirkelen som ble tegnet opp, men jeg lot meg overbevise av dette.
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
- Synsk finner avdød . .
Kunne ikke vært mere enig. Det var et forbløffende treff. Og jeg har vondt for å tro på at det var en tilfeldighet. Men med 13 bom så er det nok som du sier Asbjørn, at mange dessverre forsøker å sko seg på sin påståtte klarsynthet. (Og de vil jo selvsagt ha endel cash )Asbjørn skrev:Her er en video jeg anbefaler at man ser, så kan man vurdere etterpå :
http://www.tv2.no/2014/04/08/nyheter/in ... nd/5481337
Joda, det finnes folk med evner, men desverre er det mange som forsøker å sko seg på dette, uten å ha evner, samt det er mange wannabees.
Men at det ER noe mer, og at noen virkelig får inn signaler, er jeg overbevist om!
Har selv opplevet fra tid til annen, men enda kan jeg ikke ta slikt på kommando... Men tror det kommer
Uansett, det viktigste her er at familien får visshet. Og ikke uvisshet fordi mange kommer med ting som ikke stemmer....
A
Antall ord: 172
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Okt 2013 23:09
- 11
- Har takket: 22 ganger
- Blitt takket: 48 ganger
- Synsk finner avdød . .
Han er en av dem som imponerer han.
Antall ord: 8
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1579 ganger
- Blitt takket: 1182 ganger
- Kjønn:
- Synsk finner avdød . .
Helt klart en imponerende innsats og god hjelp fra nr.14
Antall ord: 11
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |