Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Tenkte nesten det samme som Svartepus, bare at jeg tenkte kjeller, enda det ikke skulle være naturlig for lagring av plagg, og så tenkte jeg ikke nødvendigvis tre.Svartepus skrev:Jeg tenker "kasse". Kan den ligge i en kasse (trekasse) sammen med noe annet tøy? På et loft?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jamen, jamen, fortell oss hvor, daarwine skrev:Dåpskjolen er funnet![]()
Hide post links |
Så fint at du fant dåpskjolen, hvor fant du den?arwine skrev:Takk for alle svar,ser også at jeg har lagt mye inn om mistede ting.Det har ikke vært bevisst fra min side,men ser det nå. Men har ett innlegg om tegn fra min bror.Jeg er interisert i det paranormale og synes forumet er bra.. Dåpskjolen er funnet
Hide post links |
Tenk om du bare hadde lagt til noen ord til her. HVOOOR ??arwine skrev:Takk for alle svar,ser også at jeg har lagt mye inn om mistede ting.Det har ikke vært bevisst fra min side,men ser det nå. Men har ett innlegg om tegn fra min bror.Jeg er interisert i det paranormale og synes forumet er bra.. Dåpskjolen er funnet
Hide post links |
Hide post links |
Hæææ! Er det sant!? Så moro da Arwine! Bare hyggelig å kunne være til hjelp så du får dåpskjolen klar i tide til dåpen kan du skjønne.arwine skrev:Den lå i en kurv hylle som du sa Terra.Tusen takk
Hide post links |
Gratulerer "Terra". Nå vet jeg hvem jeg skal spørre om jeg roter bort noeTerra skrev:Hæææ! Er det sant!? Så moro da Arwine! Bare hyggelig å kunne være til hjelp så du får dåpskjolen klar i tide til dåpen kan du skjønne.arwine skrev:Den lå i en kurv hylle som du sa Terra.Tusen takk![]()
Det som er litt rart er at jeg liksom så den i skapet mitt bare at det ikke var det som ligger i min kurhylle i skapet, innholdet var nok ditt det da.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |