Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Har dere hørt/ sett noe mer bisarr enn dette. Virker nærmest som om Aliens, om det er sant, materialiserer seg ut av det blå eller muligens via Orber. Virker dessuten som det foregår shapeshifting og det "trylles frem" diverse kjøretøy.
Mystical skrev:Har dere hørt/ sett noe mer bisarr enn dette. Virker nærmest som om Aliens, om det er sant, materialiserer seg ut av det blå eller muligens via Orber. Virker dessuten som det foregår shapeshifting og det "trylles frem" diverse kjøretøy.
"Oh! There's a shapeshifting car!" Blir bedre og bedre dette her.
"The marshmallow man's coming to get me."
Heldigvis slapp han unna. Jeg synes denne videoen var svært så morsom. Lo høyt flere ganger. Men det var vel kanskje ikke sånne reaksjoner som var ønsket i tråden, så får beklage det. Det er bare det at alt blir mye morsommere med skotsk aksent
Antall ord: 70
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost
Jeg var alvorlig da jeg postet saken så det er sagt.
Man må jo blant annet spørre seg om hva han har å tjene på å finne opp denne saken og kanskje gjøre seg selv til latter ved å lage innslaget, dersom det er tull.
Det er jo rart at han vil risikere å henge seg selv ut på denne måten om han ikke mener det er noe i det.
Det med Aliens/ Ufoer er jo temmelig kontroversielt i utgangspunktet og jeg har selv blitt stemplet som gal fordi jeg har røpet overfor min egen unge datter at jeg tror på Aliens.
Dersom saken skulle vise seg å være sann så er den meget bisarr men ikke desto mindre interessant.
Igjen. Alle bilder som skal vise "NOE" er så grumsete og utydelige (Gjort med vilje?) at man bare må fantasere om hva man ser. Bilder som ikke viser noe mistenkelig er påfallende sylskarpe.
Nope, den "kjøper" jeg ikke dessverre. Selv med god telelinse får man skikkelige bilder OM man vil.
ufo skrev:Igjen. Alle bilder som skal vise "NOE" er så grumsete og utydelige (Gjort med vilje?) at man bare må fantasere om hva man ser. Bilder som ikke viser noe mistenkelig er påfallende sylskarpe.
Nope, den "kjøper" jeg ikke dessverre. Selv med god telelinse får man skikkelige bilder OM man vil.
Men, jeg lo ikke da. :mozilla_wink:
Dersom du plutselig oppdager interessant aktivitet et sted, har du alltid en telelinse for hånden?
Nei - jeg skal ikke le jeg heller selv om jeg har lyst!
(ikke det at jeg skal stille meg som dommer om opptakene er ekte eller ikke)
ufo skrev:Igjen. Alle bilder som skal vise "NOE" er så grumsete og utydelige (Gjort med vilje?) at man bare må fantasere om hva man ser. Bilder som ikke viser noe mistenkelig er påfallende sylskarpe.
Men, jeg lo ikke da. :mozilla_wink:
Dersom du plutselig oppdager interessant aktivitet et sted, har du alltid en telelinse for hånden?
Nei - jeg skal ikke le jeg heller selv om jeg har lyst!
(ikke det at jeg skal stille meg som dommer om opptakene er ekte eller ikke)
Skotsk aksent er ikke helt min greie å skjønne, men jeg forsto det slik at dette ikke bare har skjedd engang - eller? Om det skjer flere ganger så klart man benker seg med tele. :mozilla_wink:
Mente ikke at jeg lo av selve ideen, men mannen i videoen var litt.. komisk. Jeg synes også bildematerialet var altfor dårlig til at jeg kunne ta et standpunkt. Bilene kunne jeg se (at det lignet på i alle fall ), men resten var det ikke mye å få ut av.
Her er litt mer om dette stedet. Og en bonuslenke hvor noen setter frem en reptilteori sånn halvveis knyttet til Tempelridderne. Nå vet ikke jeg hva ufojegere eller andre alienintersserte ser etter når de reiser og besøker slike steder, eller om det er noen spesielle dager eller tidspunkter som er gunstige. Hvis noen har noen gode forslag kan det godt hende jeg setter avgårde for å inspirere ståa i de nedlagte minene rundt omkring.
Har ikke sett dem selv enda. Men i alle fall, jeg leste litt mer rundt området jeg bor i, og må bare konkludere med at jeg burde ha sett en ufo. Jeg tror forsåvidt på liv i verdensrommet, men om de driver og styrer rundt i nabolaget mitt, det vet jeg ikke. Men for all del, jeg har et åpent sinn
Antall ord: 219
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
Det jeg hadde håpet på, var at noen som var mye mer inn i alien temaer enn meg og bekrefte at det er noe i at de kan drive med shapeshifting og om de "flyter rundt" som Orber i en slags mellomtilstand. Jeg tror de fleste har hørt nå at Aliens er ekstradimensjonelle og opererer altså i flere dimensjoner så det åpner for mange rare muligheter!
Vi har vel ofte hørt at UFO -er/ Aliens kan komme og forsvinne på et blunk.
Asbjørn kom med noen interessante opplysninger om UFO/ Aliens ifm med min tråd om Ufoer kan fremstå som fly, foreks. at de bruker LED - lys.
Så det virker jo som om andre vet mer enn meg om temaet.
Mystical skrev:Er vel også litt ekstra nysgjerrig på Skottland i og med at jeg skal på en liten ferietur der i sommer.
Da er det bare to ting som gjelder: whisky og øl!
Neida, nå har jo Skottland mer å by på altså, men disse to er jo ting man burde få med seg litt sånn innimellom kultur og arkitektur og sånn. Og en hel haug gamle slott. Kanskje man får inn noen spennende inntrykk fra fordums tid.
Antall ord: 81